به گزارش خبرنگار ایرنا، قائم مقام ستاد مرکزی حسن روحانی در کردستان در این ایین گفت: مشارکت پایین کردستانی ها در انتخابات می تواند آسیب زا باشد و دستیابی به مطالبات اهالی این استان را دشوار کند.
مسعود الماسی افزود: تحریم و کاهش مشارکت منافع منطقه ای ما را تحت تاثیر قرار می دهد.
وی ادامه داد: چنین شرایطی هم بر روی اشتغال در استان کردستان و هم بر روی دیگر مطالبات تاثیر می گذارد.
وی با اشاره به اینکه در استان کردستان با مسئله کاهش مشارکت و تحریم مواجه هستیم، اظهار کرد: رقیب اصلی ما همین عدم مشارکت در انتخابات است.
او با بیان اینکه برای ما مهم است که جریان تحریم چه به دست می آورد، افزود: آنها تنها منفذ در توسعه سیاسی را می بندند و توسعه سیاسی را تنبیه می کنند.
الماسی با اشاره به اینکه دموکراسی در ایران نوپا است، گفت: درست است که در ایران حدود 70 انتخابات برگزار شده است اما سابقه انتخابات در خلا احزاب بوده است.
قائم مقام ستاد مرکزی حسن روحانی در کردستان اظهار کرد: تنها راهکار ادامه بازی با رعایت خطوط مشخص است که اگر بازی کنیم برنده ایم و اگر بازی نکنیم دچار مشکل می شویم.
وی با بیان اینکه مطالبات خود را باید با سرعت مطمئنه تنظیم کنیم ادامه داد: اگر چیز کوچکی را به دست آوردیم باید خودمان از آن صیانت کنیم و از آن لذت ببریم، سپس مطالبات بعدی خود را مطرح کنیم.
الماسی با اشاره به اینکه خواسته های ما باید در حوزه اختیارات دولت باشد، گفت: ما زود دستاوردهایی که به دست آمده است را فراموش می کنیم.
وی ادامه داد: لحن برخی از نامزدهای ریاست جمهوری امنیت ساز نیست و تقابلی است و در حالی که با سرمایه گذاری خارجی مخالف هستند، صحبت از افزایش اشتغال می کنند.
وی افزود: نزاع در انتخابات این بار ریاست جمهوری میان اعتدال، اصولگرا یا اصلاح طلب نیست بلکه یک سوی آن هوچی گری است.
6108/1904
**خبرنگار: امید بهمنی/تنظیم کننده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.