سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور روز سه شنبه درحاشیه مراسم افتتاح یک فاز از کارخانه تولید عسل شهد آوران بابل در جمع خبرنگاران افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ، بسیج سازندگی در سالجاری 50 هزار کارگاه اشتغال مرتبط با اقتصاد مقاومتی در سراسر کشور راه اندازی می کند.
وی بیان کرد: با راه اندازی این 50 هزار کارگاه 70 هزار شغل به صورت مستقیم ایجاد می شود و بدون تردید میزان اشتغال ایجاد شده به صورت غیر مستقیم فراتر از این تعداد است.
وی ادامه داد: بسیج بدنبال آن است تا الگوی مناسبی به جامعه ارائه کند و بتوانیم از تمام ظرفیت های موجود کشور در راستای اشتغال و تولید بهره بگیریم.
وی بیان داشت: استان مازندران قابلیت های فراوانی دارد که تنها در بخش گیاهان دارویی 200 نوع گیاه دارویی در این استان وجود دارد که قابلیت سرمایه گذاری دارد.
غیب پرور گفت: معتقدیم هیچ کس در کشور به اندازه مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی و عزم مردم برای تحقق آن شناخت ندارد.
وی افزود: امیدواریم با بهره گیری از توانمندی های داخل بتوانیم مشکلات خود را حل کنیم و در تولید با کیفیت کالا و اشتغال با مهارت در پایان سال کارنامه درخشانی داشته باشیم.
شرکت تولید عسل شهدآوران و گیاهان دارویی بابل در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع بنا شد که یک فاز از این طرح امروز به بهره برداری رسید.
خبرنگار: فریبرز سیفی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
7343/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.