حسن پورقربان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تقاضای بالای مردم برای مصرف ماسک، گروههای مختلف جهادی در یک حرکت خیرخواهانه دست به تولید ماسک زدند و تلاش داریم تا این کار را با تولید ماسک بیشتر و لباس بیمارستانی ادامه دهیم.

وی گفت : در ۴۱ سال گذشته همواره با کمک مردم به توسعه و پیشرفت های مختلف دست پیدا کرده ایم و اکنون در بحران کرونا هم با توان بسیجیان تلاش داریم تا این بحران را همچون بحران های مختلف دیگر مدیریت کنیم.

پورقربان افزود : گروه های جهادی به صورت داوطلبانه وارد عمل شدند و در این امر خیرخواهانه مشارکت کرده و در کارگاه های خیاطی روزانه حدود ۲ هزار ماسک تولید می کنند و کارشناسان بهداشت هم با تمام توان بر مراحل مختلف دوخت و مکان در نظر گرفته شده و ضخامت پارچه نظارت دارند و با کمک بسیج پزشکی کارها با هماهنگی و همکاری در حال انجام است.

قربان پور گفت : علاوه بر تولید ماسک و لباس بیمارستانی، ماشین آلات مناسب برای ایزوله و ضدعفونی کردن معابر و خیابان ها در اختیار شهرداری بهشهر قرار داده شد تا با همکاری هم از این بحران عبور کنیم.

براساس آنچه توسط حسین زادگان استاندار مازندران ، این استان برای تامین ماسک در حد روزمره و معمول دچار مشکل نبود ، اما زمانی که تقاضای مصرف از حد نرمال خارج و همه مردم برای تهیه ماسک مراجعه کردند، استان با کمبود مواجه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.