شهردار خورموج در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های جوانان در این اقدام ارزشمند گفت: مجموعه شهرداری و شورای شهری از این اقدام جهادی وانقلابی عزیزان حمایت لازم خواهد کرد.

احمد شیخیانی افزود: یکی از کارهای مهم شهرداری در این روزها ضد عفونی کردن میادین و معابر اصلی شهر، کتابخانه ها، ایستگاههای تاکسی وغیره است که حضور این نیروهای انقلابی در کنار مجموعه شهر روند ضد عفونی کردن را تسریع می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: ضد عفونی کردن شهر خورموج به طور مرتب و روزانه توسط نیروهای شهرداری در حال انجام است و انتظار داریم تنها در مواقع ضروری بیرون بیایند.

ارائه ماسک رایگان به مردم

مسئول هیئت کاظمین مسجد جواد ائمه (ع) شهر خورموج نیز با بیان اینکه این اقدام ارزشمند با مشارکت جوانان انقلابی شهر به صورت خود جوش انجام می‌شود، اظهار داشت: این عزیزان تلاش دارند تا ریشه کنی کرونا ماسک تولید و مراکز مهم شهر را ضد عفونی کنند.

حسین فقیه افزود: ماسک‌های تولید شده به تائید شبکه بهداشت و درمان شهرستان رسیده و اگر مشارکت بیشتری از سوی خیرین و مسئولین صورت بگیرد تولید ماسک‌ها به روزانه هزار عدد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه ماسک‌های توزیع شده به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد، بیان کرد: اولویت ماسک‌های توزیع شده با رانندگان تاکسی شهر، افراد بیماری خاص و افراد مسن که بیشتر در معرض آلودگی این بیماری قرار دارند می‌باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.