ابوالفضل فتحعلیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ناوگان درون شهری، برون شهری و مراکز پایانه‌ها، باتوجه به شیوع ویروس کرونا، روزانه ضدعفونی می‌شود.

وی بیان کرد: این اقدام به منظور کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به مسافران، هر روز توسط رابط بهداشت مستقر در سازمان حمل و نقل شهرداری و با همکاری شبکه بهداشت و درمان انجام می‌شود.

فتحعلیان ادامه داد: برنامه انجام عملیات ضدعفونی به تمامی ۴۰۰ راننده تاکسی‌ شهر دامغان نیز ارائه شده است که همه آن‌ها موظف به اجرای این امر به صورت مداوم هستند.

وی اظهار داشت: هر روز در ۲ مرحله عملیات ضدعفونی در ۱۷ اتوبوس شهری حمل و نقل پایانه مسافربری، ناوگان حمل و نقل، ۱۲ مینی‌بوس و ۱۱ اتوبوس شهری اجرا می‌شود.

فتحعلیان گفت: با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل شهری، وظیفه جابجایی مسافران را به صورت مداوم برعهده دارد، در تلاشیم تا با انجام اقدام‌های لازم از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کنیم. 

وی افزود: عملیات ضدعفونی و گندزدایی برای تمام اتوبوس‌های متوقف شده در ترمینال مسافربری دامغان نیز انجام می‌شود.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری دامغان از توزیع ماسک مورد نیاز مسافران در ناوگان های شهری خبر داد و گفت: مردم می‌توانند بدون استرس و با رعایت بهداشت فردی، همچون گذشته بدون هیچ مشکلی از ناوگان حمل و نقل استفاده کنند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون به بیش از ۵٠ کشور دنیا سرایت کرده است.

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.