مجید استاد کاظمی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت : اکنون حدود ۳۵۰ اتوبوس  و ۱۲ هزار دستگاه تاکسی فعال در کلانشهر کرج داریم که مواد ضدعفونی کننده در اختیار تمام این خودروهای عمومی قرار گرفته است و ضد عفونی این خودروها به صورت مستمر انجام می شود.

وی درخصوص تامین دستکش و ماسک مورد نیاز رانندگان اتوبوس و تاکسی شهر کرج گفت:  به علت محدودیت امکانات سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج تاکنون موفق به تامین ماسک و دستکش برای تمام رانندگان نشده است.

استادکاظمی گفت : سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج تاکنون توانسته ماسک و دستکش یک بار مصرف در اختیار رانندگان اتوبوس های شهرداری قرار دهد که البته در تلاش هستیم تا برای رانندگان اتوبوس های خصوصی این لوازم بهداشتی تامین شود.

رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج اظهار داشت :  با توجه به کثرت رانندگان  تاکسی و هزینه بالای تهیه لوازم بهداشتی ، تهیه ماسک و دستکش رانندگان تاکسی برعهده خودشان است اما درصورت تامین این تجهیزات از سوی مسوولان ذیصلاح بین رانندگان تاکسی هم ماسک و دستکش توزیع خواهد شد.  

روزانه حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در البرز از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

طبق گزارش روز دوشنبه (۱۲ اسفندماه ) وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تاکنون یک هزار و ۵۰۱ نفر به طور قطعی در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۶ نفر فوت کرده‌اند.

همچنین این بیماری تایکشنبه شب ۳۳ البرزی را راهی بیمارستان کرد که از این تعداد هفت نفر بهبودی یافتند و چهار نفر جان باختند.

طی سه هفته اخیر تاکنون ۲۶۰ نفر در البرز مشکوک به کرونا شناخته شدند که نتایج آزمایش های پزشکی ۲۲۷ نفر آنان منفی شد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.