به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شریفی مقدم روز جمعه در سخنانی از گسترش عملیات پیشگیری و مبارزه با شیوع کرونا توسط شهرداری خرم آباد خبر داد و گفت: شهرداری از صبح شنبه دهم اسفندماه عملیات مبارزه با کرونا را به سایر اماکن عمومی خارج از مجموعه شهرداری تسری خواهد داد.

وی افزود: از روز شنبه تمامی پاساژهای سطح شهر و کلیه فضاهای شهری و مکان‌های پر تردد توسط این شهرداری مستمرا پاکسازی و ضدعفونی می‌شوند.

شهردار خرم آباد خاطرنشان کرد: همچنین از شنبه تمامی مخازن زباله سطح شهر و ماشین‌های حمل زباله به طور پیوسته شستشو و َضدعفونی می‌شوند.

شریفی مقدم ادامه داد: در چند روز گذشته سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد، روزانه اقدام به پاکسازی و ضدعفونی اتوبوس‌های برون شهری و درون شهری، مینی بوسها، تاکسی‌ها، ترمینال برون استانی، پایانه‌های مسافربری سطح شهر و فرودگاه خرم آباد کرده است.

وی تاکید کرد: شهرداری خرم آباد از محل هزینه‌های جاری خود اقدامات مذکور را انجام می‌دهد و به شهروندان عزیز خرم آبادی اطمینان می‌دهیم که شهرداری در کنار آنهاست و هرچه در توان داریم در جهت مبارزه با گسترش ویروس کرونا به عرصه خواهیم آورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.