سید بهروز موسوی ندوشن روز دوشنبه در نشست بررسی اقدامات ایمنی و ضد عفونی ناوگان حمل و نقل کارخانجات میبد افزود: ضدعفونی مینی‌بوسها قبل و بعد از سوار شدن کارگران و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن کار و کارگری شهرستان اهمیت زیادی دارد و لازم است  از سوی رانندگان و موسسه‌های حمل و نقل انجام شود.

وی در ادامه رسیدگی و نظارت بر رعایت بهداشت و مسائل ایمنی در محیط های کار و کارگری را مهم شمرد و تاکید بر انجام آن کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد تصریح کرد: مردم خود باید با توجه به سرایت بالای این بیماری و عادی نبودن شرایط الزام بر رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط کار خود داشته‌ باشند.

در این نشست به بوی آزاردهنده مواد ضد عفونی که کارگران از آن گلایه دارند  و نیز کمبود مواد ضد عفونی اشاره شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری میبد در حاشیه نشست برگزار شده به ایرنا گفت: همه دستورالعمل‌های شبکه بهداشت و درمان و همچنین روش ضد عفونی کردن ناوگان حمل و نقل کارخانجات و نیز مینی بوسها و اتوبوس‌های شهری برای موسسه‌های حمل و نقل ارسال شده‌است.

سید هاشم منتظری بارجین در ارتباط با ضد عفونی تاکسی‌های شهر افزود: این امر با همدلی و احساس مسئولیت انجام می‌گیرد و نباید در این ارتباط از یک نفر مسئول انتظار ضد عفونی ۲۵۰ تاکسی در سطح شهر را داشت.

سه شرکت مینی بوس‌رانی با بیش از ۲۰۰ دستگاه مینی بوس در حوزه حمل و نقل کارخانجات و با ۱۳ دستگاه مینی بوس و ۳ دستگاه اتوبوس در حوزه حمل و نقل شهری فعالیت دارند.

حدود ۲۷۰ تاکسی تلفنی زیر مجموعه ۱۷ آژانس تاکسی آقایان و سه آژانس تاکسی بانوان و نیز ۱۱۴ تاکسی شهری در میبد فعال می‌باشند.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.      

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.