ابوالفضل مرتضییان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا زباله‌گردی را از عوامل مهم افزایش انتشار ویروس کرونا دانست افزود: در نشست با زباله گردها مصوب شد که این افراد به هیچ عنوان در سطل‌های زباله به جست و جو نپردازند.
وی اظهار داشت: زباله گردهای خمین می توانند در منطقه حسن فلک این شهر، زباله‌ها را تفکیک کنند و تهیه سرویس رفت و آمد به این منطقه شهری و معرفی پیمانکار برای خرید ضایعات از آنان، بر عهده مدیریت شهری خمین است.
مرتضییان گفت: اقلام بهداشتی نظیر دستکش، ماسک و بروشورهای آموزشی به منظور جلوگیری از ابتلای زباله گردها به کووید ۱۹ و مقابله با شیوع این بیماری به این افراد اعطا شد.
وی یادآور شد : برای مقابله با کرونا ویروس مواد ضدعفونی کننده و دستکش بین رانندگان ۳۰۵ دستگاه خودروی تاکسی درون شهری توسط شهرداری خمین توزیع شد. 
شهردار خمین با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این شهرستان پایانه مسافربری و مینی‌بوس‌ها روزانه ضدعفونی می‌شوند، اظهار داشت: ضد عفونی کردن سرویس‌های بهداشتی عمومی و پایانه مسافربری؛ ۲ بار در طول روز  از دیگر اقدامات شهرداری این شهر برای مقابله با شیوع بیماری کرونا است.
مرتضییان اظهار داشت: یک سردخانه در آرامستان شهرستان به اجساد فوتی‌های احتمالی بیماری کرونا ویروس اختصاص پیدا کرده است.
اکنون حدود ۹۷ مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده که ۶ نفر آنان از خمین هستند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.