به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا شهابی صبح پنجشنبه در نشست با خبرنگاران ضمن تشکر از بسیجیانی که در جمع آوری نیازمندی‌ها و توزیع این مواد تلاش کرده‌اند، اظهار داشت: در راستای پیشگیری ویروس کرونا با همکاری گروه‌های جهادی شهید بهمنیاری، شهید احمدی جوان و شهید برونسی اقدامات خوبی طی دو مرحله انجام داده‌ایم.

ویی با اشاره به اینکه در این اقدام ۱۱۰ بسیجی در سه گروه ما را به خوبی یاری دادند، ۱۳ مدرسه، ۱۷ مسجد، ۵۷ عابر بانک در خیابان‌ها و محلات عاشوری، هلالی و شهر چغادک پاکسازی و ضدعفونی شد.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر ضمن تشکر از همکاری شهرداری شهر بوشهر در انجام این اقدامات، بیان داشت: ۱۷ هزار ماسک و مواد ضدعفونی در بین نیازمندان شهرستان بوشهر توزیع کرده‌ایم.

وی به دیگر اقدامات این سپاه در پیشگیری از کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: ما اقدام به ضدعفونی شش نقطه از معابر و اماکن عمومی اطراف مصلی و ساحل دریا کرده‌ایم و همچنین ۵ هزار ماسک و دستکش بین نیازمندان شهرستان بوشهر توزیع شده است.

شهابی در پایان با بیان اینکه پنج هزار بروشور آموزشی در این زمینه توزیع کرده‌ایم، گفت: در این زمینه هزار و۵۰۰ نفر نیز آموزش چهره به چهره داده‌ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.