مهدی قائدی روز سه‎شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: عالیشهر تاکنون سه سال متوالی میزبان این جشنواره ملی بوده‌است و این شهرداری نسبت به برگزاری آن اهتمام ویژه‎ای دارد.

وی بیان کرد: چهارمین دوره این جشنواره برای اسفندماه جاری پیش بینی شده بود که با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو و تصمیم به برگزاری آن در سال آینده گرفته شد.

قائدی ادامه داد: به دنبال شیوع ویروس کرونا درکشور ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران عالیشهر تشکیل و تصمیم‏‌هایی را لحاظ و در این شهر اجرایی کرده‌است.

وی گفت: در این ارتباط مکان‎های عمومی، مخزن‎های جمع‌آوری زباله، سرویس‏‎های بهداشتی و دستگاه‎های عابر بانک روزانه پس از پایان ساعت‏‌های کاری ضدعفونی می‏‌شود.

قائدی اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شبانه از ساعت ۲۱ تا ۲۴ با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استریل می‌‏شود.

شهردار عالیشهر ادامه داد: بازار هفتگی عالیشهر (سه‎شنبه بازار) که همواره محل تجمع جمعیت زیادی است این هفته تعطیل شد و تا عادی نشدن شرایط، این تعطیلی ادامه دارد.

وی گفت: همچنین زمین‎های ورزشی در اختیار شهرداری نیز تعطیل و آبخوری‎های عمومی سطح شهر نیز برای اقدام‌‏های پیشگیرانه بسته شدند.

قائدی اظهار داشت: ساختمان اداری شهر عالیشهر نیز به دلیل مراجعه قابل توجه ارباب رجوع روزانه بعد از ساعت کاری استریل می‌‎شود و در ورودی این مکان روشویی و مایع ضدعفومی کننده برای استفاده شهروندان جانمایی شده‌است.

وی گفت: پذیرایی از ارباب رجوع و کارکنان نیز با لیوان‏‎های یکبار مصرف انجام و ماسک و دستکش موردنیاز کارکنان شهرداری تامین شده‌است تا آنها بتوانند کمترین دغدغه‌ای خدمات خود را به شهروندان ارائه کنند.

قائدی افزود: با توجه به اینکه استعمال دخانیات از شیوه‎های مستعد در انتقال ویروس است با هدف پیگشیری از شیوع ویروس کرونا با عرضه قلیان در سطح پارک‏های شهر به صورت جدی به شدت مقابله می‎شود.

وی اظهار داشت: با این وجود از شهروندان نیز انتظار است با توجه به توصیه‌های کارشناسان بهداشت و سلامت تا ریشه‌کن شدن کامل این ویروس اقدام‌های پیشگیرانه را با جدیت دنبال کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.