حسین لامی زاده روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امامزاده‌ها و بقاع متبرکه شهرستان مانند امامزاده سلطان ابراهیم (ع) که در طول سال شاهد حضور حجم عظیمی از زائران هستند، به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

وی افزود: در شب‌های اخیر به صورت متوالی خیابان‌ها و اماکن عمومی ایذه با کمک شهرداری ضدعفونی و گند زدایی شد، در روستاهای بخش مرکزی، دهدز و سوسن نیز عملیات ضدعفونی و آهک پاشی با همت دهیاری‌ها انجام شده است، این ضدعفونی‌ها تا پایان اسفند هم ادامه دارد.

لامی زاده با تاکید بر ضدعفونی معابر روستاهای فاقد دهیاری گفت: به بخشداری‌ها دستورات لازم داده شده است، بخشداران باید برنامه‌ریزی های لازم برای این روستاها را انجام دهند، هیچ روستایی نباید از عملیات ضدعفونی جا بماند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ایذه با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ موردی از بیماری کرونا در این شهرستان مشاهده نشده است گفت: ۴۰ تخت در بخشی از بیمارستان شهدای ایذه برای بیماران حاد تنفسی مهیا شده است، مکان دیگری هم برای مواقع ضروری احتمالی به صورت آماده‌باش در نظر گرفته شده است و به زودی تجهیز می‌شود.

فرماندار شهرستان ایذه تأکید کرد: تا اطلاع ثانوی برگزاری همه مراسم، جشن‌های عروسی و عزا، گردهمایی‌ها و جشنواره‌ها در سطح شهرستان ممنوع است، نماز جماعت نیز در مساجد تا اطلاع ثانوی اقامه نخواهد شد.

لامی‌زاده از انجام مکاتبات با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان برای تامین ماسک شهرستان سخن گفت و تصریح کرد: با توجه به کمبود ماسک در شهرستان مقرر شده است که اولین محموله ماسک در استان به ایذه اختصاص داده شود.

وی با درخواست از مردم‌ برای توجه نکردن به شایعات گفت: اخبار رسمی از طریق فرمانداری و رسانه‌های معتبر و رسمی به اطلاع مردم خواهد رسید بنابراین مردم از انتشار شایعاتی که سلامت روانی عموم را هدف گرفته است پرهیز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.