نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تحریم ها را با اقتصاد منهای نفت می توان شکست گفت:ظرفیت های مازندران را جدی بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،آیت الله نورالله طبرسی عصر امروز در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی مازندران  که با حضور سفرا و رایزن های تجاری کشورهای حاشیه دریای خزر برپا شد ،اظهار داشت: امیدواریم برپایی این نمایشگاه به تبادلات تجاری حاشیه دریای خزر رونق بدهد.

وی افزود: امیدواریم با حضور سرمایه گذاران داخلی و تجار خارجی مشکل چند ساله استان رفع و مازندران جزء استان های مترقی بشود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : همه ما مسئول آبادانی و توسعه و حمایت از کالاهلی داخلی هستیم.

وی اقتصاد مقاومتی،تولید و رونق تولید را از تاکیدات مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: تحقق شعار رهبری میسور نمی شودمگر  اینکه همه سرمایه گذاران و شهروندان و همسایگان شرکت کننده برای تحقق این شعار تلاش کنند.

آیت الله طبرسی ادامه داد: در شرایطی که با تحریم های بی سابقه از سوی استکبار روبرو هستیم باید با تفکر اقتصادی به رونق تولید بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از صادرکنندگان فقط به صرف برپایی نمایشگاه و سمینار و بازدید خلاصه نشود بلکه باید به اقتصاد مقاومتی ،تولید و رونق تولید نیز بیندیشیم و اینکه ظرفیت های مازندران را جدی بگیریم.

آیت الله طبرسی تصریح کرد: باید با ارتقای اقتصاد تحریم را بشکنیم تا اقتصاد منهای نفت را روبراه کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: با توجه به پتانسیل های موجود در استان بایستی از این ظرفیت ها و امکانات برای توسعه اقتصاد ،صادرات و ایجاد اشتغال بهره گیری کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.