به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود وزیری در پایان راهپیمایی روز قدس و در محل مصلی الغدیر خرم آباد افزود: درس وحدت و انسجام و یکپارچگی امت اسلام یکی از مهمترین درس های این روز است.
وی گفت: یکی دیگر از پیام های مهم روز قدس این است که این روز به محک ، معیار و وسیله ای برای تشخیص منافقان از مسلمانان تبدیل شده است.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از پیام روز قدس ضرورت تقویت آگاهی و ازدیاد بصیرت است اظهار داشت : اینکه بعد از 39 سال از نام گذاری روز قدس از سراسر جهان مسلمانان حضور در راهپیمایی دارند نشان دهنده این است که سال به سال بر میزان آگاهی مردم افزوده می شود و این روز به پتانسیل برای دین اسلام تبدیل شده است.
سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه خرم آباد گفت: با اعتلای بصیرت امت اسلام نسبت به غاصب بودن رژیم اسرائیل و جهان خوار بودن آمریکا می توان گفت که مهمترین پیام روز قدس تقویت بصیرت و بالا رفتن اگاهی مردم است.
حجت الاسلام وزیری اظهار داشت: روز قدس نشان می دهد که رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل زبانی جز زبان روز و قدرت نمی شناسد و مسلمانان با حضور گسترده خود در این روز این رژیم را ناامید کنند.
وی افزود: اسرائیلی ها با دیدن و حضور گسترده امت اسلامی دیگر آن امید سابق خود برای ایجاد اسرائیل بزرگ را نخواهند داشت و بعبارتی امید شان نا امید می شود.
سخنران روز قدس در خرم آباد گفت: یکی دیگر از پیام های روز قدس این است که دین مبین اسلام به وسیله ابزار مهمی همچون روز قدس در جهان بعنوان دین برتر ، پویا و مایه نشاط معرفی می شود.
وی با بیان اینکه روز قدس در دین اسلام به موتور محرکه ملت ها تبدیل شده است افزود: مردم مسلمان در سراسر جهان در روز قدس با دست خالی به خیابان ها می آیند و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر می دهند .
حجت الاسلام وزیری افزود: اسلام در پرتو روز قدس بعنوان دین حرکت بخش و نشاط بخش و پتانسیل زا در میان ادیان الهی معرفی شده است.
وی گفت: مردم استان لرستان همچون مردم سایر نقاط کشور با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس همچون گذشته حماسه ای چند باره خلق کردند و این حضور خود به پتکی و ابزاری بر سر رژیم غاصب اسرائیل تبدیل شده است.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.