به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد، با تبریک هفته وحدت افزود: باتوجه به توطئه های زیاد دشمنان علیه اسلام و مسلمانان، وحدت و اتحاد جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری ضروری است.
وی ادامه داد: دشمنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مسلمانان هزینه های زیادی کردند اما تقویت اتحاد و وحدت مسلمانان در این ماه مبارک ربیع الاول می تواند همه نقشه های شوم آنها را خنثی و بی اثر کند.
امام جمعه سروآباد همچنین هفته وحدت را فرصت بسیار خوبی برای آشنایی با سیره و روش زندگی پیامبر گرامی اسلام (ص) برشمرد و تاکید کرد: مسلمانان با پیروی از فرامین و دستورات پیامبر (ص) می توانند در برابر توطئه های دشمنان پیروز و موفق باشند.
وی با بیان اینکه در طول تاریخ رمز موفقیت مسلمانان در برابر دشمنان وحدت و اتحاد بوده است، یادآور شد: تاریخ نشان داده است هر زمان مسلمانان وحدت و یکدلی خود را حفظ کرده اند، در برابر دشمنان پیروز بوده اند، بنابراین مسلمانان باید اختلافات خود را کنار گذاشته و یکدل و یکصدا در برابر دشمنان قیام کنند.
وی به برگزاری آئین ها و جشن های مولودی خوانی اشاره کرد و افزود: برگزاری جشن های میلاد در این ماه مبارک توسط مسلمانان در راستای حفظ و تقویت وحدت مسلمانان بسیار تاثیرگذار است، بنابراین همه مسلمانان باید در این جشن ها شرکت کنند و برگزاری این آئین را ترک نکنند.
ماموستا سجادی به نامگذاری هفته وحدت اشاره کرد و افزود: نامگذاری هفته وحدت از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی برای تقویت اتحاد و همبستگی جهان اسلام و پرهیز از اختلافات جزئی به منظور مقابله با نقشه های پلید و شیطانی دشمنان است.
وی در پایان تاکید کرد: حفظ عزت و اقتدار دین مبین اسلام تنها با تقویت و حفظ روحیه همبستگی و همدلی بین مسلمانان و دوری از هرگونه اختلاف و تفرقه میسر می شود بنابراین مسلمانان جهان باید به این مهم توجه کنند.
شهرستان سروآباد در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7354/6108
خبرنگار: فرزاد آداک** انتشار: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.