به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه نداشتن آشنایی کافی نسبت به اصول و مبانی اسلامی عامل اختلاف مسلمانان است، اظهار کرد: وحدت شیعه و سنی و تعامل با یکدیگر در مسائل مربوط به جهان اسلام و صحنه بین المللی مورد تاکید امام راحل بوده که باید با گفت و گو و تعامل ایجاد شود.
وی گفت: ایجاد اختلاف بین مسلمانان از اهداف استکبار جهانی بوده که در طول تاریخ دنبال شده است و مسلمانان باید با اتحاد خود مشت محکمی بر دهان آنان بزنند.
وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی در سایه وحدت ملت، اقشار و طوایف آن در اسلام به تحقق پیوسته است و باید این وحدت گسترش داده شود.
امام جمعه چایپاره با تاکید بر اینکه اتحاد مسلمانان و وجود جبهه مقاومت عامل در هم شکستن گروه تروریستی داعش بوده است، اظهار کرد: این جبهه جلوه دیگری از وحدت مسلمانان به شمار می رود که لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مشارکت امت اسلامی در کمک به زلزله زدگان بسیار عالی و محسوس بود، افزود: باید از بسیج مردمی، مسئولان و نیروهای نظامی تشکر و قدردانی کرد که برای حل مشکلات مردم تلاش می کنند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی تحصیل کرده قم و دارای دکترای علوم حوزوی است؛ شهرستان چایپاره یکی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است و با مساحتی حدود 940 کیلومتر مربع در شمال شهرستان خوی قرار دارد و حدود 28 هزار نفر جمعیت شهری را در خود جای داده است.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.