به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر افزود: نباید در برابر نسل کشی و کشتار بی رحمانه کودکان و زنان مسلمان میانمار سکوت کرد.
وی اظهار کرد: مدت ها است که مسلمانان بی دفاع و بی پناه میانمار در مقابل چشمان دنیا و مجامع بین المللی در آتش می سوزند و کوچکترین اعتراضی به این کشتارها نمی شود.
امام جمعه پلدختر افزود: در سال های اخیر جایزه صلج نوبل به کسانی اهدا می شود که کار آنها خیانت و جنایت است و باید به حال چنین جامعه ای که این گونه افراد در راس آنها قرار دارند افسوس خورد.
وی گفت: مسلمانان باید از مظلومان پشتیبانی کنند تا ظالمان را سرجای خود بنشانند .
حجت الاسلام سوری به دیدار اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری از اعضای جدید مجمع خواستند در دیدگاه های خود با جهت گیری و تفکر انقلابی دقت نظر داشته باشند.
وی افزود: مجمع تشخیص مصلحت نظام باید در مصوبات سیاست های کلی دولت و مجلس تبلور یابد و کار آنها خارج از سیاست های مجمع نباشد.
امام جمعه پلدختر گفت: کسانی که تصور می کنند مجمع تشخیص مصلحت نظام تنها محلی برای مصلحت اندیشی است نه جایی برای تفکر انقلابی، تصور آنها باطل است.
وی افزود: مجمع باید درصدد تولید و ایجاد تفکر انقلابی باشد که در غیر این صورت مورد قبول امام راحل و رهبری و نظام اسلامی نیست.
امام جمعه پلدخترگفت: باید تفکر انقلابی مبنا و حاکم بر عملکرد قوای مجریه، مقننه و قضاییه در نظام اسلامی باشد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.