قدرت اله سعادتی روزیکشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: تامین اجتماعی بروجرد دارای 15 هزار مستمری بگیر است.
به گفته وی درسال گذشته تعداد 6 هزار و 496 عدد دفترچه درمانی تامین اجتماعی برای اولین بارصادر شده است.
وی اظهار کرد: همچنین پارسال تعداد 67 هزاردفترچه تامین اجتماعی تعویض و 135 هزاردفترچه تمدید اعتبارشده اند.
رئیس تامین اجتماعی بروجرد اضافه کرد: درسال 95 نزدیک به 12میلیارد ریال پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به بیمه شدگان تامین اجتماعی پرداخت شده است.
سعادتی با اشاره به اینکه در سال گذشته چهار میلیارد و 900 میلیون ریال هزینه استراحت بارداری پرداخت شده است ادامه داد: دریکسال گذشته 2میلیارد و 870 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج و یک میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه کفن ودفن به بیمه شدگان تامین اجتماعی پرداخت شده است.
وی بیان کرد: درسال گذشته مبلغ 2میلیارد و 420 میلیون ریال هزینه پروتز و اورتز و 120 میلیارد ریال بیمه بیکاری به بیمه شدگان پرداخت شده است.
سعادتی افزود: سال 95 درمجموع یک هزار 650 میلیارد ریال در تامین اجتماعی بروجرد هزینه پرداخت شده درحالی که یک هزار 100 میلیارد ریال از درآمدهای تعیین شده این سازمان در شهرستان وصول شده است که این کسری بودجه زنگ خطری برای خدمات دهی تامین اجتماعی بروجرد محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه چهارهزار و 400 کارگاه فعال در بروجرد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند گفت: همچنین چهار هزارو 800 کارگاه نیمه فعال نیز در بروجرد تحت حمایت این نهاد درشهرستان فعالیت می کنند.
وی بیان کرد: تامین اجتماعی بروجرد مبلغ یک هزار و 150 میلیارد ریال مطالبات معوق از کارگاه های دولتی و غیر دولتی دارد که 600میلیارد ریال آن مربط به شهرداری بروجرد است.
رئیس تامین اجتماعی بروجرد افزود: با توجه به شرایط سخت تامین اجتماعی بروجرد در وصول مطالبات خود ولی خدمات این سازمان به بیمه شدگان هیچ گاه متوقف نشده است.
سعادتی با اشاره به اینکه از 19 تا 25 تیرماه هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است اضافه کرد: در این هفته بازدید ازواحدهای صنعتی، خدماتی و تولیدی شهرستان بروجرد انجام می شود.
وی با اشاره به دیدارکارکنان تامین اجتماعی با امام جمعه بروجرد اظهارکرد: همچنین جلسه پرسش و پاسخ این هفته درمحل نماز جمعه و دیداربا خانواده های شهدای تامین اجتماعی در این هفته در شهرستان انجام می شود.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.