مقصود مقدمی کیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد یک میلیون و 30 هزارنفر بیمه شده اصلی و تبعی و 47 هزار نفر مستمری بگیر هستند.
وی اظهار کرد: نزدیک به 60 درصد از این تعداد در شهرهای استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند که جمعیتی بالغ بر 700 هزار نفر را شامل می شوند.
وی اضافه کرد: 16 شعبه بیمه ای، چهار شعبه اقماری، 9 کارگزاری بیمه و سه مرکز مشاوره در استان فعالیت می کند و تنها در سه شهرستان شوط، پلدشت و اشنویه شعبه نداریم که در صدد ایجاد مراکزی در این شهرها هستیم.
وی ادامه داد: افزایش 12.6 درصدی شناسایی کارگاه های جدید، 2 درصدی کل کارگاه های تحت پوشش، 5.1 درصدی کل بیمه شدگان اصلی استان، 11 درصدی کل پرونده مستمری بگیران و 5.7 درصدی ابلاغ های کارفرمایان به صورت الکترونیکی از اقدامات شاخص اداره کل تامین اجتماعی در سال گذشته در آذربایجان غربی بود.
مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: تامین اجتماعی در افق 1404 سازمانی پویا، پایدار، چابک و سرآمد در پاسخگویی با فرآیندهای هوشمند تعیین شده که امیدوار هستیم با ایجاد درآمد و اعتبارهای لازم به این امر دست یابیم.
مقدمی کیا افزود: طرح پرداخت متمرکز بیمه بیکاری، پرداخت متمرکز مستمری، بازرسی الکترونیک، پرونده الکترونیک و طرح ssn 'شماره تامین اجتماعی انفرادی' پنج طرح بزرگ سازمانی به شمار می رود که توسط تامین اجتماعی استان در حال اجراست.
به گزارش ایرنا، 55 درصد از جمعیت کشور زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارد که جمعیتی بالغ بر 42 میلیون نفر را شامل می شود.
بیمه تامین اجتماعی یکی از سازمان های بیمه گر است که در کنار بیمه سلامت، عنوان بزرگترین سازمان های بیمه گر کشور و استان های مختلف کشور را در اختیار دارد.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.