رضا امینی روزشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این میزان تسهیلات در قالب طرح های رونق تولید بخش کشاورزی به 45 واحد کشاورزی نیمه فعال و راکد بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی بروجرد پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: هدف از پرداخت این میزان تسهیلات ازسوی دولت به بخش کشاورزی احیا مجدد واحدهای نیمه فعال کشاورزی، توسعه صنعت کشاورزی، رونق اقتصادی وحمایت ازکشاورزان می باشد.
به گفته وی 630میلیارد ریال معادل 23 درصد از مجموع تسهیلات رونق تولید بخش کشاورزی استان لرستان به جهاد کشاورزی بروجرد برای احیا واحدهای نیمه فعال پرداخت شده است.
مدیر جهاد کشاورزی بروجرد بیان کرد: این تسهیلات به واحدهای شناسایی شده در سال 95 پرداخت شده است.
امینی اظهار کرد: سال گذشته به منظور حمایت از کشاورزان و سهولت درانجام کار14میلیارد ریال تسهیلات برای خرید ادوات کشاورزی به متقاضی شهرستان بروجرد پرداخت شد.
وی ادامه داد: مجموع اراضی کشاورزی این شهرستان 68هزارهکتاراست که از این مقدار حدود 15 هزارهکتارباغ بوده و سالانه 90 هزارتن میوه تولید می شود.
مدیر جهاد کشاورزی بروجرد مجموع تولیدات بخش کشاورزی این شهرستان را سالانه 500هزارتن به ارزش 10 هزارمیلیارد ریال بیان کرد وافزود: در حال حاضر بیش از 35 درصد جمعیت شهرستان بروجرد به صورت مستقیم در بخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند.
6052/7273
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.