حسن صالحی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: هفت میلیارد ریال تسهیلات برای خرید تراکتور، دستگاه روغن گیری زیتون، ادوات کشا ورزی وماشین آلات، دام وطیور و آبزیان وسایرادوات بخش کشاورزی درنظر گرفته شده بود که تا کنون 6 میلیارد و 242 میلیون ریال آن جذب و پرداخت شده است.
صالحی گفت: این تسهیلات با هدف نوسازی ماشین آلات بخش کشاورزی و افزایش ضریب مکانیزاسیون و کاهش هزینه های تولید پرداخت شده است.
اوادامه داد: این تسهیلات با بهره 15 درصد و بازپرداخت پنج ساله به متقاضیان پرداخت می شود.
صالحی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 40 نفرمتقاضی استفاده ازتسهیلات بخش مکانیزاسیون کشا ورزی به بانک های عامل معرفی شده اند.
مسئول مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی نجف آباد گفت: در سال 1394 نیز در مجموع ازمحل تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون بیش از 14میلیارد ریال به متقاضیان دراین بخش پرداخت شد.
معاون جهادکشاورزی نجف آباد اضافه کرد: این شهرستان سال گذشته توانست رتبه اول استان در جذب تسهیلات مکانیزاسیون را به خود اختصاص دهد شهرستان نجف آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
شهرستان نجف آباد با بیش از 300هزارنفرجمعیت دارای دو بخش مرکزی و مهردشت و 6 روستا در بخش مر کزی (دهستان های صادقیه و جوزدان) و هشت روستا در بخش مهردشت دهستان های حسین آباد واشن است.
غ. ک/ 7153 دریافت کننده: اصغر دواتگر - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.