اکبر صمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مطالبات کارگران و پیمانکاران این شرکت به محض فروش محصولات تولیدی شکر و ذرت بذری کشت و صنعت تا عید نورورز پرداخت می شود.
وی اضافه کرد: شرکت کشت و صنعت مغان بعنوان یک بنگاه اقتصادی دارای محصولات تولیدی مختلف است که با فروش این محصولات می توان پاره ای از مسائل و مشکلات شرکت را برطرف کرد و هم اکنون هم شکر و ذرت بذری تولید شده این شرکت به فروش نرفته و درصورت فروش این محصولات می توان مطالبات کارگزان را پرداخت کرد.
فرماندار پارس آباد در خصوص تغییرات مدیریتی این شرکت افزود: بحث تغییرات مدیریتی در شرکت کشت و صنعت مغان مطرح است اما قطعی نیست و هنوز اروجعلی محمدی مدیرعامل شرکت است.
وی گفت: محمدی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان هفته پیش از سمت خود استعفا کرد که این استعفا هنوز از سوی وزارت جهادکشاورزی مورد موافقت قرار نگرفته است.
شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پارس آباد، با داشتن اراضی وسیع کشاورزی ، حدود 2هزار و 600 هکتار باغ های میوه ، مجتمع بزرگ دامپروری ، کارخانه های قند ، لبنیات ، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت های منحصر بفرد کشور است.
در حال حاضر 92نفر کارمند رسمی و روز مزد و 330نفر نیروی پیمانکاری به صورت شبانه روزی در این مجتمع با هدف حفظ سلامت دام و بالابردن میزان تولید فعالیت می کنند.
صمدی با اشاره به پرداخت نشدن خسارت کشاورزان شهرستان پارس آباد ادامه داد: تاکنون خسارت تگرگ و سیل به زارعان این شهرستان پرداخت نشده و در صورت تصویب نهایی در هیات دولت خسارت های وارده پرداخت خواهد شد.
فرماندار پارس آباد مغان میزان خسارت وارده تگرگ و سیل به بخش کشاورزی این شهرستان را 570 میلیارد ریال اعلام کرد.
صمدی در خصوص بازگشایی فرودگاه پارس آباد مغان افزود: این فرودگاه هفت سال پیش تعطیل شده بود که با حمایت دولت تدبیر بزودی راه اندازی می شود.
وی اضافه کرد: امسال برای راه اندازی این فرودگاه 150 میلیارد ریال اعتبار و سه هزار تن قیر رایگان اختصاص یافته که در صورت مساعد بودن هوا باند فرودگاه عملیاتی شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
خبرنگار: یعقوب شاددل** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.