به گزارش روز یکشنبه ایرنا، علی پرزحمت در نشست کار گروه تسهیلات رونق تولید استان قزوین افزود: از میان پرونده های ارسالی به بانک ها برای واگذاری تسهیلات رونق تولید به بنگاه های اقتصادی شامل طرح ها و واحدهای کشاورزی و صنعتی، 302 مورد در مرحله عقد قرارداد قرار دارند.
وی اظهار کرد: 545 فقره پرونده ارسال شده به بانک ها برای اعطای تسهیلات رونق تولید نیز پس از رد مصوبه دوباره به بانک های مربوطه فرستاده شده اند و سایر پرونده ها نیز در دست بررسی هستند.
این مسئول ادامه داد: در مجموع به 658 واحد تولیدی استان به میزان چهار هزار و 510 میلیارد ریال تسهیلات بهین یاب از محل اجرای طرح رونق تولید اعطاء شده است.
وی یادآور شد:تاکنون 5.18 درصد از تسهیلات بهین یاب کشور به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت قزوین یادآور شد: از بین واحدهای متقاضی دریافت تسهیلات بهین یاب در استان، 967 واحد مربوط به بخش کشاورزی و یک هزار و 195 مورد نیز به بخش صنعت اختصاص دارد.
وی به تفکیک سهم هر شهرستان در میزان تسهیلات پرداخت شده نیز اشاره کرد و گفت: بنگاه های اقتصادی قزوین با 209 واحد تولیدی با یک هزار و 131 میلیارد ریال، آبیک با 100 واحد تولیدی به میزان 990 میلیارد ریال، البرز با 78 واحد با 940 میلیارد ریال، تاکستان با 103 واحد تولیدی به میزان 730 میلیارد ریال،بوئین زهرا با 161 واحد تولیدی با 700 میلیارد ریال و آوج با هشت واحد به میزان چهار میلیارد ریال تاکنون از تسهیلات بهین یاب بهره مند شده اند.
2 هزار و 160 واحد تولیدی اعم از طرح های در دست ساخت و واحدهای بهره بردار در بخش کشاورزی و صنعتی و همچنین طرح های گردشگری در استان قزوین امسال متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید شده اند.
7389* 3013
خبرنگار: نسرین رحیمی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.