به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی شنبه شب در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین افزود: تاکنون به یک هزار و 50 واحد متقاضی دریافت تسهیلات طرح رونق، به میزان 10 هزار و 910 میلیارد ریال وام پرداخت شده است.
این مسئول اظهار کرد:با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال امیدواریم بانک های عامل به تعهدات کامل خود در زمینه پرداخت ها عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه باید در حوزه پرداخت ها بحث نظارت از سوی دستگاه های ذیربط جدی گرفته شود،اضافه کرد:با توجه به 351 مورد نظارت صورت گرفته، باید این موضوع به طور جدی ادامه یابد تا در روزها و ماه های آینده در خصوص هزینه کرد تسهیلات در محل های تعیین شده به مشکل برخورد نکنیم.
وی ادامه داد: در حوزه نظارت بر هزینه کرد تسهیلات طرح رونق تولید، در شهرستان های بوئین زهرا، تاکستان و آبیک ضعیف عمل شده است و باید این نقیصه مرتفع شود.
این مسئول ادامه داد:معتقدیم برای به نتیجه رسیدن اهداف پرداخت تسهیلات رونق تولید که با هدف تقویت بخش صنعت و کشاورزی و گردشگری و ایجاد اشتغال دنبال می شود، حوزه نظارت را جدی گرفت.
حبیبی در پایان به توافق های صورت گرفته با بانک های عامل مبنی بر ادامه پرداخت تسهیلات به بخش تولید اشاره کرد و اظهار داشت: بر این اساس در آخرین ماه از سال جاری بانک ها باید 125 فقره پرداخت به واحدهای تولیدی داشته باشند که از این میزان تاکنون 16 مورد محقق شده و امیدواریم تا پایان اسفند ماه همه این تعداد تحقق یابد.
در سال جاری 2 هزار و 160 بنگاه اقتصادی در استان قزوین برای دریافت تسهیلات رونق تولید متقاضی شده اند.
تاکنون در این خصوص به یک هزار و 50 بنگاه اقتصادی شامل طرح ها و واحدهای صنعتی و کشاورزی و گردشگری تسهیلات پرداخت شده است.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.