منوچهر حبیبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدت یاد شده 133 هزار و 382 فقره تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت شده که 13میلیارد و 700 میلیون ریال مربوط به بخش صنعت بوده است.
وی اضافه کرد: 12 میلیارد و 110 میلیون ریال از تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده نیز به بخش خدمات اختصاص یافته است.
این مسئول همچنین به وضعیت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در بخش ازدواج و اشتغال اشاره کرد و گفت:در مدت یاد شده، 29 هزار و 399 فقره تسهیلات قرض الحسنه در آن بخش ها نیز به میزان 2 هزار و 610 میلیارد ریال پرداخت شده است.
حبیبی اظهار کرد:تسهیلات باقی مانده نیز به سایر بخش های اقتصادی نظیر مسکن و کشاورزی اختصاص داشته است.
به گفته این مقام اقتصادی استان قزوین، 44 درصد مجموع تسهیلات پرداختی یاد شده، بالاتر از یک میلیارد ریال و 56 درصد نیز کمتر از یک میلیارد ریال می باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در خصوص شیوه توزیع این تسهیلات نیز گفت: تسهیلات پرداختی توسط 16 بانک عضو شورای بانک های استان پرداخت شده که بیشترین آنها با 20 درصد به بانک ملت اختصاص داشته است.
حبیبی افزود: بانک کشاورزی با 17 درصد، صادرات با 15 درصد، سپه 11 درصد و تجارت با 10 درصد ، به ترتیب پس از بانک ملت بیشترین پرداختی های تسهیلات قرض الحسنه را در میان بانک های استان داشته اند.
وی یادآور شد: 75 درصد تسهیلات پرداختی به صورت سرمایه در گردش و 25 درصد آن نیز سرمایه ثابت بوده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در پایان خاطر نشان کرد: از 41 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی ، 36 درصد در بخش صنعت و معدن ، 31 درصد در بخش خدمات ، 23 درصد در بخش کشاورزی ، 9 درصد در بخش مسکن و یک درصد نیز به بخش صادرات اختصاص داشته است.
6101/ 3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.