به گزارش ایرنا، علی پرزحمت سه شنبه شب در بیست و هشتمین کارگروه اصلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قزوین که با حضور معاون اقتصادی استاندار برگزار شد،افزود: این ستاد در مجموع نشست های اصلی و فرعی خود تاکنون 610 مصوبه برای حل مسائل و مشکلات بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری به تصویب رسانده است.
وی اظهار کرد: در این مدت 28 نشست اصلی و 192 نشست فرعی برای بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی درحوزه صنعت و کشاورزی استان برگزار شده است.
رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت قزوین ادامه داد:از ابتدای سال جاری تاکنون 543 مصوبه توسط کارگروه رفع موانع تولیداستان جهت رفع مشکلات402 واحد تولیدی صادر شده که بیش از 95درصد آن اجرایی شده است.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت قزوین در ادامه با اشاره به وجود سه هزار و 715 واحد صنعتی دارای پروانه کسب در استان، یادآور شد: از این تعداد، یک هزار و 900 واحد فعال،یک هزار و 200 واحد نیمه فعال و سایر از واحدهای تعطیل هستند.
استان قزوین دارای سه هزار و 715 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری بوده که از این تعداد 750 واحد در 14 شهرک و ناحیه صعتی مستقر هستند و سایر در شهر صنعتی البرز و همچنین به شکل پراکنده به فعالیت می پردازند.
2 هزار و 160 واحد تولیدی استان قزوین متقاضی دریافت تسهیلات طرح رونق تولید هستند که از این تعداد 191 مورد مربوط به طرح های صنعتی، یک هزار و 2 مورد مربوط به پروانه های صنعتی، 174 مورد طرح کشاورزی و 793 واحد نیز از واحدهای دارای پروانه کشاورزی هستند.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.