علی آشتاب روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت صیانت از نیروی کارگری و کارفرمایی اظهار داشت: بر این اساس، مقرری بگیران بیمه بیکاری برای انجام حضور و غیاب تا پایان‌ فروردین ماه سال ۹۹ نیاز به حضور فیزیکی در ادارات تابعه ندارند.

وی با تاکید بر اینکه ضدعفونی و گندزدایی مداوم واحدهای کارگری استان افزود: نظارت بر کارگاه‌ها و تامین وسایل حفاظت فردی از قبیل دستکش، ماسک، مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز کارگران توسط بازرسین کار انجام کی شود و تاکنون نیز موردی از ابتلای جامعه کارگری و یا آلودگی محیط های کار استان گزارش نشده است.

آشتاب ادامه داد: تا اعلام وضعیت عادی از سوی مراجع ذیصلاح، حضور مسوولان خانه بهداشت کارگری برای ارائه خدمات باید به صورت مداوم و مستمر باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اضافه کرد: فعالیت مجموعه‌های ورزشی کارگری تا اطلاع ثانوی متوقف و تمام مسابقات ورزشی و اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری لغو شده است.

تعاونی‎های فعال لرستان ۲ هزار و ۸۳۶ واحد و از این تعداد ۴۷۸ تعاونی مربوط به بانوان است، حدود ۲۸ هزار نفر در تعاونی های لرستان مشغول به کار هستند و مشخصات ۱۲۵ هزار کارگر بیمه شده استان ثبت شده است.

در مجموع ۱۸ نفر در لرستان به کرونا مبتلا شدند که سه نفر جان باختند و هشت نفر نیز از بیمارستان ترخیص شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.