در این پیام آمده است: خبر ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله آقای حاج محمد ولی بلند نظر رحمة الله علیه موجب تأثر و تألم فراوان شد، این عالم وارسته که از تربیت یافتگان دو حوزه مقدس علمیه قم و نجف بود، در کارنامه زندگی با برکت خود از محضر مراجع عظیم الشأن بهره‌های علمی، اخلاقی و معنوی فراوانی کسب فیض کرد.

این پیام می افزاید: ایشان عمر شریف خود را صرف ترویج مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، تبلیغ معارف و احکام اسلامی و اقامه نماز جماعت در مسجد جامع شهر الشتر نمود.

در این پیام اظهار شده: اینجانب ارتحال این عالم خدمتگزار را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (دام ظله العالی)، حوزه‌های علمیه و جامعه روحانیت استان لرستان، خاندان مکرم، فرزندان محترم، همه ارادتمندان به ایشان و به عموم مردم ولایتمدار لرستان و شهرستان عالم پرور سلسله تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن عالم پارسا رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم از درگاه خداوند متعال درخواست می‌نمایم.

این پیام می افزاید: شایسته است عموم مردم مسلمان، متدین و انقلابی آن منطقه مراسم تشییع و مجالس گرامیداشت آن عالم ربانی را با شکوه و عظمت برگزار نمایند.

آیت الله بلندنظر از علمای فاضل شهرستان سلسله بوده که در روزهای اخیر به دلیل کسالت در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) بستری بود، پیکر مطهر این عالم ربانی، بنا بر وصیت وی، در مسجد جامع شهر الشتر با حضور اقشار مختلف مردم و مسئوولان امروز شنبه پنجم بهمن به خاک سپرده می شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.