حجت الاسلام حسن کاملی فرد در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین یاد و خاطره ۷۵ شهید طلبه حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب اظهارکرد: به برکت روحیه اعتماد به نفس و خودباوری جوانان در جنگ ۸ ساله بر تحریم های دشمنان غلبه و آنان را مأیوس و تمام تحریم ها را به فرصت تبدیل کردیم.

وی با اشاره به اینکه در ۲۵۰ سال گذشته هیچ زمانی مثل امروز ایران اسلامی مستقل و آزاد نبوده است، گفت: امروز اگر مکتب عاشورا بیش از هر زمان دیگری عزیز، مقتدر و سربلند است، به برکت خون شهداست.

حجت الاسلام کاملی فرد افزود: امروز در سایه خون شهدای عزیز و در سایه ۸ سال ایستادگی و مقاومت مردم عزیز از یک قدرت بازدارندگی بی نظیری در منطقه برخوردار هستیم و ما از تهدیدهای صورت گرفته فرصت های شیرینی را ایجاد کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی یادآوری کرد: ایران به دنیا ثابت کرده که قادر است فراتر از مرزهای جغرافیایی به نبرد و جنگ با دشمنان اسلام بپردازد و این مسئله باعث نگرانی و خشم آمریکا و استکبار جهانی شده است.

حجت الاسلام کاملی فرد با بیان اینکه هیچ زمانی مثل امروز مکتب تشیع و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) قدرتمند و تأثیرگذار نبوده است؛ گفت: امروز مشکل تورم و مشکل اقتصادی داریم ولی این واقعیت های تلخ قابل حل است و هیچ کدام از آن ها به اندازه مشکلات ۸ سال دفاع مقدس نیست و تاکنون از مشکلات بسیار سخت و دشوارتر از این نیز عبور کرده ایم.

وی تأکید کرد: با اعتماد و خودباوری خیلی از کارهای ناممکن را می شود به ممکن تبدیل کرد و یکی از فرصت های راهبردی و یکی از نعمت های خدادادی ما مقام معظم رهبری است و با تدابیر و رهنمودهای حکیمانه ایشان می توان بر تمامی مشکلات فائق آمد.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: یادواره شهدای روحانی و طلبه بستری مناسب برای انتقال فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت به نسل جوان امروز است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی با بیان اینکه یادواره شهدای روحانی و طلبه بستری مناسب برای انتقال فرهنگ جهاد، ایثار و پیام شهدا به نسل جوان امروز است؛ افزود: طلاب حوزه علمیه باید توجه بیشتری به پیام شهدا که وصیت نامه آن ها موجود است، داشته باشند و از سیره شهدای روحانی و طلبه الگو بگیرند.

بر پایه این گزارش، در ادامه مراسم یادواره گرامیداشت ۷۵ شهید طلبه حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حاج مهدی خادم آذریان به مداحی و نوحه خوانی پرداخت.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و هم اکنون حدود ۷۰۰ طلبه خواهر و برادر در حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) این شهرستان مشغول فراگیری علوم دینی هستند و تاکنون ۷۵ طلبه و روحانی از این حوزه به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.