به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در این مراسم مساله امنیت در جوامع بشری را یکی از مهمترین مولفه ها دانست و اظهار داشت: موضوع یاد شده مورد تایید همه انسان های روی کره خاکی قرار گرفته تا جایی که همه انسان ها اعتراف می کنند که امنیت از نان و آب هم برای آنان واجب تر است.
آیت الله عبدالکریم عابدینی ادامه داد: نخستین موضوعی که حضرت ابراهیم (ع) از خداوند درخواست کرد امنیت بود و این نگاه قرآن است که آن را نسبت به سایر موضوعات از درجه اهمیت بالاتری قرار داده است.
ارشد نظامی آجا در منطقه قزوین و زنجان نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی، به جایگاه والای شهدا اشاره کرد و یادآور شد: پیامبر گرامی اسلام (ص) می فرمایند 'سه گروه در قیامت شفاعت بندگان خدا را می کنند انبیا، صلحا و شهدا'.
امیر سرتیپ دوم بهنام پیری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ستایش از شهدا، اضافه کرد: همه انسان ها روزی می میرند ولی چه خوب که این مرگ در راه خدا و در راه دفاع از آب و خاک باشد.
این مسئول نظامی ادامه داد: در کشور ما جوان های بسیاری به مرگ طبیعی یا حوادث غیرمترقبه از بین می روند و حداکثر پس از یک سال نیز فراموش می شوند اما شهدای انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون هیچگاه فراموش نشده و سال به سال هم در بین مردم عزتمندتر می شوند.
امیر پیری اهمیت جایگاه خانواده شهدا را نیز یادآور شد و افزود: این عزیزان در جامعه اسلامی دارای افتخار بوده تا جایی که ارزش و اعتبار آنان همیشه در بین امت اسلامی محبوب و عزیز خواهد بود.
در ادامه این آیین، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حاضر در جلسه به نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.