دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس دینی اهل سنت کشور گفت: از استان هرمزگان تقویت وحدت و انسجام موجود را انتظار داریم.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان صبح امروز در آئین تکریم و معارفه ریاست دفتر امور اهل سنت نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، افزود: از ظرفیت‌های آیت‌الله نعیم‌آبادی (نماینده سابق ولی‌فقیه در استان هرمزگان) در تهران و قم بهره خواهیم برد زیرا سرمایه‌ای گران‌بهاست که باید از تجربیاتش استفاده کرد.

وی با بیان اینکه امیدوارم رئیس جدید دفتر امور اهل سنت نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان بتواند همچون گذشته منشأ وحدت باشد، تصریح کرد: از بین گزینه‌های مختلف به یک فرزند هرمزگانی رسیدیم که فردی شایسته و توانمند بوده و به‌طور حتم می‌تواند خدمات ارزنده‌ای از خود بر جای بگذارد.

لطفیان  با اشاره به اینکه درمجموع نظام جمهوری اسلامی هیچ مضایقه‌ای برای رشد دینی برادران اهل سنت وجود ندارد، خاطرنشان کرد: امروز خدماتی که دولت به طلاب اهل سنت ارائه می‌دهد بیشتر از خدماتی است که به طلاب شیعه ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه انتظاری که از استان هرمزگان داریم تقویت وحدت و انسجام موجود است، اظهار کرد: در هرمزگان دغدغه‌ای از بابت وحدت طلاب شیعه و سنی وجود ندارد اما باید از آن مراقبت کنیم.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس دینی اهل سنت کشور با اشاره به اینکه باید بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به‌خوبی برای مردم تبیین شود، تصریح کرد: این وظیفه خطیر از مسئولیت‌های مهم طلاب شیعه و سنی است که باید در بستر وحدت امت اسلامی محقق شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.