در آستانه روز کارگر تشکل های کارگری استان مازندران با نماینده ولی فقیه این استان دیدار کردند.

به گزارش ایلنا از ساری ، در آستانه هفته کارگر تشکل های کارگری مازندران  با آیت الله نورالله طبرسی نماینده  ولایت فقیه در استان دیدار کردند.

طی این دیدار آیت الله نورالله طبرسی با بیان اینکه کار وتلاش در تمام زمینه ها و دستاوردها موجب سرفرازی واستقلال کشور می شود اظهار داشت: باید ارزش والای کار وکارگر در جامعه اسلامی حفظ ومورد توجه ویژه باشد .

وی با اشاره به اهمیت کار افزود: کار عبادت بوده واگر عبادت هفتاد جزء است بهترین نوع ان کسب و کار حلال است .

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطر نشان کرد:باید تلاش، کار، تولید واشتغال را در کشور مضاعف کنیم چرا که این تلاش است که می تواند ارزش مکتبی را حفظ کند وباید همواره برعزت کارگران در جامعه افزوده شود .

وی بر تکریم جایگاه سرمایه گذاران و کارآفرینان تاکید نمود و گفت: کارفرمایان ایجادکننده کار و حافظان کار می باشند. کارگر و کارفرما 2 بال یک پرنده اند که میتواند با هم کار را ایجاد کند و در نتیجه اهداف اقتصادی جامعه را محقق سازند.

در ادامه این دیدار دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت :کار جوهره حیات انسان و قلب تپنده جامعه است.

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با جامعه کارگری اظهار کرد: رهبری در این دیدار  بر توجه به کارگران، عدالت اجتماعی و جریان خصوصی سازی تاکید کردند تا فقیر هر روز فقیرتر و سرمایه دار سرمایه دارتر نشود

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران افزود: در سال جدید و با پیام رهبری مبنی بر " رونق تولید" باید شور و شعور بیشتری در جامعه دمیده و حمایت از کار، کالای داخلی، کارآفرین، عدالت اجتماعی و نیروی کار در اولویت باشد. 

وی گفت: برای حمایت از کارگران باید هر روز  از آنان دفاع شود و سرو سامان دادن به امور کارگری و احقاق حقوق آنان در دستور کار همه مسوولان و همگان در جامعه باشد.

دریابیگی خاطر نشان کرد :مدیران، مسئولان و جامعه کارگری باید برای تولید کالاهای با کیفیت در جامعه تلاش کنند تا از ورود کالاهای نامرغوب خارجی جلوگیری شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با اشاره به اینکه باید در جامعه بیکار وجود نداشته باشد، افزود:باید این فرهنگ در جامعه ایجاد شود که تنها به دنبال کارهای سهل و راحت و پشت‌میز‌نشینی نباشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.