به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی آشتاب در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان ازنا ، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم دولت اشتغال روستایی و عشایر مختص جوانان بیکار و جویای کار و اجرای طرح حمایتی افرادی که تحت پوشش بنیاد شهید، کمیته امداد و بهزیستی هستند می باشد.

وی تصریح کرد: در این طرح دو هدف دنبال می‌شود؛ یکی اینکه سهم استان از محل اعتبارات تخصیص بیشتر جذب شود و دوم اینکه این اعتبارات هدفمند جذب و تبدیل به اشتغال و تولید شوند.

۶میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان خاطر نشان ساخت :۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر به ۷۳ طرح و اشتغال ۲۴۶ نفر در شهرستان ازنا تاکنون پرداخت و عقد قرارداد شده است .

وی در ادامه به اجرای طرح حمایتی اشتغال در استان اشاره کرد و گفت : همچنین با همکاری بنیاد شهید ، کمیته امداد و بهزیستی به ۱۱۵ طرح اشتالزا مبلغ ۵ مسایارد تومان تسهیلات و اشتغال ۱۳۳ نفر در این شهرستان توسط بانکهای عامل در سه بخش اقتصادی پرداخت شده است .

آشتاب با بیان اینکه طرح یارانه دستمزد نیز فرصت مناسبی برای فعالان تولیدی و اقتصادی است اظهار کرد : کارفرمایان می توانند با حفظ اشتغال موجود اقدام به جذب نیروی کار در حوزه‌های تولیدی، کشاورزی و خدماتی کنند و از طرح حمایتی دولت از جمله معافیت های بیمه ای و پرداخت یک سوم حقوق به کارجویانی که توسط کارفرمایان بکار گرفته شده اند .

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1302663
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.