شهردار خرم‌آباد گفت: خبرنگاران از زحمتکش‌ترین و مفید‌ترین اقشار جامعه هستند ولی از لحاظ درآمد و مزایا شرایط خوبی ندارند.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، وحید رشیدی در آیین نکوداشت روز خبرنگار با تجلیل از مقام شامخ خبرنگاران به ویژه شهید صارمی و دیگر شهدای خبرنگار گفت: شهید صارمی‌ها تا آخرین لحظات عمرشان به رسالت دینی و کاری خود عمل کردند و ما نیز امیدواریم با الگوبرداری از این بزرگان بتوانیم به وظایف خود در قبال کشور، شهر و شهروندان عزیز عمل کنیم.

وی افزود: خبرنگاران در بحران‌های مختلف مانند سیلاب اخیر پا به پای مسئولین و نیروهای شهرداری حضور داشتند و توانستند با انعکاس کمبودها و همچنین تلاش‌های نیروهای شهرداری نقش موثری را در جلب توجه دولت‌مردان ایفا کنند.

رشیدی خبرنگاری را از جمله مشاغل سخت و زیان‌آور خواند و اضافه کرد: خبرنگاران از زحمتکش‌ترین و مفید‌ترین اقشار جامعه هستند ولی از لحاظ درآمد و مزایایی چون مسکن، بیمه و امنیت شغلی در سطح کم درآمدترین‌ترین کارکنان دستگاه‌های دولتی هم نیستند.

️وی در ادامه با اشاره به عزم مدیریت شهری خرم‌آباد در راستای برقراری تعامل مثبت با جامعه خبرنگاران و  رسانه‌ها تصریح کرد: تمام سعی ما بر این است که با بهره‌گیری از نظرات، مطالب، انتقادات و پیشنهادات اهالی قلم هرچه سریع‌تر مسیر توسعه را پیموده و با قدرت بر مشکلات چیره شویم تا خرم‌آباد را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

️شهردار مرکز استان افق پیش روی خرم‌آباد را به رغم تمامی مشکلات؛ روشن و امیدبخش توصیف کرد و گفت: هدف ما این است که هرچه سریع‌تر آثار سیل را از چهره شهر بزداییم و به شما قول می‌دهم به یاری صاحب‌نظران، اصحاب قلم و مدیریت ارشد استان، خرم‌آباد را همانند نامش به شهری خرم، آباد و در خور زیستن تبدیل کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.