فرماندار عسلویه روز سه شنبه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی افزود: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که واقعیت های جامعه را انعکاس می‌دهند و باید واقع گرایانه و با انصاف قلم بزنند.
عبدالنبی یوسفی تعامل ادارات با خبرنگاران را ضروری دانست و اضافه کرد: تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران  برای هدایت صحیح افکار عمومی لازم است.
وی ادامه داد: براساس آمار، عسلویه در وضعیت امنیتی مطلوبی قرار دارد و با توجه به حجم سرمایه‌گذاری در شهرستان باید برای آرامش و امنیت حساسیت داشته باشیم.

یوسفی بیان کرد: هم‌اکنون ۴۰ درصد درآمد کشور از منطقه عسلویه تامین می‌شود و آگاهی رسانی صحیح به این امنیت کمک می‌کند.
وی گفت: شایعات گاهی تهدیدی برای منطقه است و درفضای مجازی باید وجدان بیدار را مد نظر داشته باشیم.
یوسفی به افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت اشاره کرد و افزود : پروژه‌هایی به ارزش بیش از ۵٠٠ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد که از جمله مهمترین این طرح‌ها جاده ساحل بنود، ساختمان بخشداری چاه مبارک، خط انتقال ۱۳۲ کیلو ولت برق، معلم سرای نخل تقی و طرح‌های شهرداری‌ها و دهیاری هاست.
 وی در باره طرح‌های زیربنایی شهرستان عسلویه گفت: اکنون ۱۶ واحد آموزشی و پنج سالن چند منظوره در مدارس شهرستان در دست اجرا داریم  و اختصاص اعتبار برای سد اخند که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و نقشی مهم در تامین آب کشاورزی شهرستان دارد، انجام شده است. 
فرماندار عسلویه افزود: مجوز مجتمع پژوهشی درمانی شهرستان از طرف وزارت بهداشت صادر شده و شورای شهر نخل تقی زمین مورد نیاز برای این مجتمع اهدا کرده است که با تامین اعتبار نسبت به آغاز عملیات اجرایی این مجتمع اقدام خواهد شد.
عسلویه در فاصله ٢٨٥ کیلومتری جنوب بوشهر قرار دارد.
٧٢٠٧/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.