رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: رشد چشم‌گیر درآمد شهرداری زنجان می‌تواند الگوی خوبی برای سایر استان‌ها باشد.


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، مرتصی الویری ظهر امروز در دومین اجلاس هم‌اندشی روسای شوراهای اسلامی استان‌های سراسر کشور که به میزبانی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در استان بدون سیاسی‌کاری همه در حال کار هستند.


وی در ادامه با بیان اینکه هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی، انتقال مشکلات به رده‌های بالاتر است، گفت: البته متوجه محدودیت‌ها هستیم ولی باید کارها را پیش برد.


این مسئول خاطرنشان کرد: کارکرد دیگر، بحث تبادل‌نظر با استان‌های دیگر، همچون بحث درآمد‌های پایدار برای شهرداری‌ها است.


وی همچنین در ادامه در مورد تعداد کارکنان دبیرخانه شورای عالی استان‌ها، تصریح‌ کرد: در پایان دور چهارم، تعداد حقوق‌بگیران ۱۴۴ نفر بوده و در حال حاضر ۱۴۳ نفر نیرو در دبیرخانه و استان‌ها فعال بوده و ۷۲ نفر در دبیرخانه مشغول به کار هستند.


در ادامه این نشست، استاندار زنجان نیز  با اشاره به اینکه وظیفه داریم در آرام‌سازی جامعه تلاش کنیم، اظهار کرد: الان وقت یقه‌گیری نیست، البته باید انتقاد کرد ولی همه وظیفه داریم برای آرامش جامعه گام برداریم و راهکار آن را نیز همه می‌دانیم.



فتح‌الله حقیقی با بیان اینکه همه باید در کنار هم برای اعتلای کشور تلاش کنیم، تصریح کرد: یکی از نمونه‌های بارز تلاش برای بهبود وضعیت جامعه، فعالیت خیریه مهرانه در زنجان است که با کمک‌های مردمی خدمات بسیار خوبی به بیماران سرطانی ارائه می‌شود و این موسسه خیریه ثابت کرده است که می‌توان کارهای بزرگ را با کمک مردم انجام داد.


این مسئول در ادامه به جایگاه مطلوب استان زنجان در حوزه تعهد به کار اشاره کرد و افزود: زنجانی‌ها در مصرف کالای ایرانی جایگاه دوم را در کشور دارند و همه این موارد نشان می‌دهد به معنای واقعی مردم این خطه نسبت به کشور و نظام پایبند هستند.


استاندار زنجان ادامه داد: امسال علی‌رغم محدودیت‌ها، حجم سرمایه‌گذاری واحدهای تولیدی و صنعتی در استات بالای ۲۵۰۰ میلیارد تومان خواهد بود و همه این کارها برای توسعه و رضایت‌مندی مردم استان انجام می‌شود و اعضای شوراهای اسلامی شهری و روستایی نیز باید در امور خود رضایت مردمی را در راس امور قرار دهند.


نماینده عالی دولت در استان، به وفاق و همدلی اعضای شورا و شهردار زنجان برای توسعه شهر نیز اشاره کرد و یادآور شد: در بسیاری از موارد شاهد از خودگذشتگی این افراد هستیم که از حق مجموعه برای رفاه مردم گذشته‌اند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.