به گزارش ایرنا، این مسابقه عصر سه شنبه با حضور بیش از یک هزار تن تماشاگر در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد که هر 2 تیم بازی را با احتیاط و ارزیابی حریف شروع کردند و این تیم قم بود که در دقیقه 8 با گل محسن شنوفی به اولین گل دست یافت، پس از آن تیم شیراز بر حمله های خود افزود و در دقیقه پایانی نیمه نخست توانست توسط محمد بیضایی نژاد به گل تساوی دست یابد و نیمه اول با حساب 1 بر 1 مساوی پایان یافت.
در نیمه دوم در دقیقه 22 روح الله ایثاری یک فرصت گل را از دست داد و پس از آن در دقیقه 25 هادی بافنده با یک شوت دروازه تیم قم را لرزاند و بعد از آن نیز چند بار مهاجم های 2 تیم چند موقعیت گلزنی را از دست دادند.
سرانجام روح الله ایثاری توانست گل دوم تیم قم را به ثمر برساند و در دقیقه 37 مصطفی رحمانی بازیکن تیم ارژن بازی را به تساوی کشاند و چند ثانیه پس از آن هاشم فرجزاده سرگروه تیم قم گل سوم تیمش را به ثمر رساند و این مسابقه با حساب 3 بر 2 خاتمه یافت.
داوران این مسابقه؛ علیرضا رمضانی، محمد غفاری نژاد، کاظم مرادی و مصطفی زینی؛ نماینده فدراسیون علی خراسانی و ناظر داوری عباس رنجی بودند و محمدرضا دهقانی دروازبان آتلیه طهران قم به عنوان بهترین بازیکن مسابقه معرفی شد.
در ترکیب قرمزپوشان آتلیه طهران قم؛ هاشم فرجزاده (سرگروه)، ناصر اطمینان، محمد طه نعمتیان، مسعود ایازی پور، محمدرضا دهقانی، سیدعلی حسینی، روح الله ایثاری، محسن بخشی، سعید قلندری، میثم اینانلو، محسن شنوفی و علی ابراهیم بیگی به سرمربیگری سیدوحید غیاثی و سرپرستی علی مسعودی حضور داشتند.
در ترکیب آبی پوشان لبنیات ارژن شیراز (استان فارس)؛ هادی بافنده (سرگروه)، ارژنگ داریوش، مجتبی بذرافشان، جعفر نجفی، مصطفی فخری، سجاد بندی سعدی، حمید قهرمانی، رضا جوانبخت، مصطفی رحمانی، محمد بیضایی نژاد، مرتضی کشاورز واسحاق سورقالی به سرمربیگری حمیدرضا کمالی و سرپرستی محسن نعمتی شرکت داشتند.
در هفته سوم این رقابت ها، در 19 تیر ماه جاری ساعت 17 تیم آتلیه طهران قم مهمان پارسیان شهر قدس و لبنیات ارژن شیراز میزبان گیتی پسند می باشند و در 20 تیر ماه جاری ساعت 17 تیم هیات فوتبال استان قم میزبان تیم تاسیسات دریایی در سالن 2 هزار نفری ورزشگاه شهید حیدریان است.
7406/ 6133/ خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.