کریم بهرامی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: تاکنون تنها پنج باشگاه عقاب پردیسان، صبا، پیمان، یاران و سفید زاگرس در قم دارای مجوز رسمی و قانونی می باشند و سایر مدرسه های فوتبال و باشگاه ها غیرقانونی فعالیت دارند.
وی ادامه داد: خانواده ها بدانند که کسانی که در مدرسه های فوتبال غیرمجاز آموزش می بینند تحت هیچ شرایطی در مسابقات رسمی شرکت داده نمی شوند و اگر اتفاقی برای فرزندان آنها بیفتد هیات فوتبال پاسخگو نمی باشد.

** انتصاب های جدید هیات فوتبال قم
رئیس هیات فوتبال استان قم همچنین از انتصاب حجت الاسلام محمد موحدی، قاضی دادسرای قم به عنوان رئیس کمیته انضباطی، آمنه رسولی به عنوان نائب رئیس هیات فوتبال و اصغر زرگر به عوان دبیر هیات فوتبال خبر داد.
کریم بهرامی 19 اسفند سال 95 در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان قم با کسب بیشترین رای برای مدت چهار سال ریاست این هیات را عهده دار شد. وی چهار سال قبل نیز در این سمت مشغول به فعالیت بود.
پیش از این اعظم وثوق به عنوان نائب رئیس هیات و علی احمدی به عنوان دبیر هیات فوتبال فعالیت می کردند.

** مسابقات جام رمضان
بهرامی همچنین از آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور 20 تیم از شنبه هفته آینده در قم خبر داد و گفت: این مسابقات هر شب بعد از افطار در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار می شود.
سال گذشته تیم فوتسال آتلیه طهران موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شده بود.
وی با اشاره به آخرین وضعیت لیگ های قم گفت: لیگ استانی قم از شهریورماه امسال با حضور هشت تیم در لیگ برتر و هشت تیم در لیگ دسته یک آغاز خواهد شد.
در فصل قبل تیم فوتبال پناه آفرین قهرمان لیگ برتر قم و تیم پیام نیز قهرمان رقابت های لیگ دسته یک استان شد.
وی ادامه داد: 14 تیم فوتبال نیز در زیرگروه لیگ دسته یک و 14 تیم دیگر نیز در لیگ پیشکسوتان استان قم فعال می باشند که مسابقات آنها بعد از ماه مبارک برگزار می شود.
در سال 1394 تیم بیت المقدس و در سال 1395 نیز تیم هلال احمر قهرمان رقابت های لیگ پیشکسوتان استان قم شدند.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.