وحید رضایی عصر چهارشنبه در پایان دیدار پلی آف دسته دوم فوتبال کشور لیگ آزادگان در مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه یادگار امام قم به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به همه هواداران خودمان این صعود را تبریک می گویم و از حمایت های آنها در این مدت تقدیر و سپاسگزاری می کنم و ان شاءالله با حمایت آنها در فصل آتی نیز بتوانیم به نتیجه های خوبی دست یابیم.
وی در رابطه با این مسابقه خاطرنشان کرد: بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان ما نیز مسابقه را بسیار خوب شروع کردند.
وی با بیان این که این بازی حساسیت خاص خود را داشت، افزود: نتیجه زحمت های یک فصل خود را با تمرین های مستمر بازیکنانمان با همه سختی ها و فراز و نشیب هایی که داشتیم، توانسته ایم در این دیدار بگیریم و به دسته اول صعود کنیم.
سرمربی تیم فوتبال برق جدید شیراز با بیان این که شکرگزار خداوند متعال هستیم، گفت: با توکل به خدا و تلاش و زحمات بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه توانستیم به حق خودمان که صعود به لیگ دسته اول بود، دست یابیم.
تیم فوتبال برق جدید شیراز (استان فارس) در دیدار پلی آف دسته دوم فوتبال کشور لیگ آزادگان، تیم شاهین شهرداری بوشهر را با حساب یک بر صفر در ورزشگاه یادگار امام قم شکست داد و به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرد.
در لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم فجر شهید سپاسی شیراز نیز از استان فارس حضور دارد و تیم برق جدید شیراز ، دومین تیم این استان در فصل آینده در این رقابت ها خواهد بود.
7406/ 6133/ خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.