کریم بهرامی عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: در ارتباط با تیم یاسین پیش رو، با توجه به انصراف اسپانسر قبلی،قرار شد یکی از ارگان های استان به عنوان اسپانسر حامی این تیم در لیگ برتر باشد، ولی هنوز قطعی نشده است.
وی گفت: تیم آتلیه طهران قم نیز یک تیم شخصی است و ارتباطی با بخش دولتی ندارد و خود افراد باید برای این تیم، اسپانسر پیدا کنند، اما با توجه به وضعیت امکانات موجود، حضور همزمان دو تیم در لیگ برتر، دشوار است.
رئیس هیات فوتبال استان قم همچنین گفت: شهرداری قم با توجه به امکانات و ظرفیت هایی که دارد می تواند حامی یکی از تیم های قم در لیگ برتر فوتسال باشد و امید است این نهاد در ورزش ورود داشته باشد.
تیم فوتسال آتلیه طهران قم در سال جاری از لیگ دسته یک کشوری به لیگ برتر صعود کرد، تیم یاسین پیش رو قم دیگر نماینده قم در لیگ برتر فوتسال است که بعد از انصراف شرکت یاسین از تیم داری در لیگ برتر، هم اکنون بدون اسپانسر و حامی مالی مانده است.
مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران از تیرماه سال جاری آغاز می شود.
رئیس هیات فوتبال استان قم همچنین با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال صبای قم گفت: در ارتباط با تیم صبا و حضور این تیم در لیگ دسته یک، جلساتی برگزار شده ولی به نتیجه نهایی نرسیدیم، ولی با توجه به پیگیری های انجام شده به ابقای صبای قم در لیگ برتر امیدوار هستیم.
بهرامی گفت: با توجه به برخی مستندات، ممکن است به جای صبای قم، یک تیم دیگر به لیگ دسته یک سقوط کند و صبا در لیگ ماندگار شود.
تیم فوتبال صبای قم در آخرین بازی خود مقابل استقلال خوزستان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورده و با 25 امتیاز به لیگ دسته یک کشور سقوط کرد.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.