در این اطلاعیه آمده است: پیرو درج مطلبی با عنوان 'فرزندم به نیروگاه نرو' در ستون طنز اقتصادی شماره 2826 مورخ هفتم اسفندماه روزنامه شاخه سبز که باعث تکدر خاطر و ناراحتی همشهریان عزیز و زحمتکش منطقه نیروگاه قم شد. بدینوسیله از تمام مردم قم خصوصا مردم شهید پرور نیروگاه عذر خواهی می کنیم و آن را محکوم می نماییم.
شایان ذکر است بدنبال مصدومیتی که برای مدیر مسئول شاخه سبز بوجود آمد ودر جریان راه اندازی اولین چاپخانه رل در سطح استان قم دچار مصدومیت از ناحیه انگشت سبابه دست راست شدند طی روزها و هفته اخیر بدلیل اینکه دنبال مداوا و بهبود وضعیت انگشت ودر صورت امکان پیوند زدن آن بودند - که میسور نشد - ؛لذا در این مدت از جمله جمعه شب متن نهایی روزنامه توسط ایشان چک نشده و این موضوع سهوا و بدون هیچ غرضی و بدون هیچ نیت سوئی در روزنامه درج شده است.
مدیرمسئول بعد از اطلاع از چاپ آن بلا فاصله دستور جمع آوری تمام نسخه های توزیع شده بین دکه های سطح شهر را دادند و تمام نسخه ها جمع آوری شد و درحال حاضر در دفتر روزنامه می باشد. همچنین نویسنده متن به حالت تعلیق در آمد.
روزنامه شاخه سبز باردیگر از این اتفاق نامیمون و غیرعمد از محضر مردم شریف قم عذر خواهی می نماید . وبه استحضار مردم نجیب قم میرساند روزنامه شاخه سبز همواره از مردم شریف منطقه نیروگاه تجلیل نموده و سعی کرده با انعکاس مشکلات مردم این منطقه در قالب گزارشهای مستند همچنین مقالات متعدد نارساییهای این منطقه را به گوش مسئولان برساند. در ارادت و دوستی روزنامه شاخه سبزبا مردم نیروگاه همین نکته بس که پنج نفر از کارکنان و خبرنگاران روزنامه شاخه سبز ساکن همین منطقه نیروگاه هستند. علی هذا این اتفاق غیر قابل توجیه را باردیگر محکوم و باشرمساری از مردم ولایت مدار ، انقلابی، متدین وزحمتکش نیروگاه عذرخواهی می نماییم.
خدمات مردم انقلابی نیروگاه به جنگ و انقلاب بر کسی پوشیده نیست. تعدادشهدا و جانبازان دراین منطقه محروم خود گواه پایداری و علاقه مندی این مردم به نظام جمهوری اسلامی است. همچنین حضور پر شور آنان در انتخابات ها و شرکت در مراسم وراهپیماییهای روز 22بهمن و روزقدس نشان دهنده عمق اعتقاد آنان به انقلاب واسلام است . احترام وتکریم این مردم برتمام ما اهالی رسانه واجب و لازم است. لذا با احترام به عواطف و احساسات پاک مردم مذهبی و متدین قم روزنامه شاخه سبزتا اطلاع ثانوی منتشر نخواهد شد.
8138/ 6133/تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.