به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، احد جمالی در جلسه ستاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای استان قم، افزود: نشستی با حضور افراد تاثیرگذار و صاحب نظر و نمایندگان سازمان های مردم نهاد و تشکل های سیاسی جهت تبادل نظر در زمینه انتخابات برگزار شود.
وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای جلسات ستاد انتخابات گفت: اعضای ستاد باید حضور فعال و جدی در این جلسات داشته باشند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم با بیان این که همه مردم باید از جهت قانونی توانایی حضور در انتخابات را داشته باشند افزود: اطلاع رسانی جهت ثبت، تعویض و یا عکس دار نمودن شناسنامه ها توسط ثبت احوال استان قم صورت بگیرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه سال آینده در سراسر کشور برگزار می شود.
جمالی همچنین با اشاره به برنامه دولت برای مبارزه با قاچاق کالا در مبادی ورودی کشور گفت: برخی برخوردها با خرده فروش ها و مغازه داران موجب نارضایتی مردم می شود که باید از چنین اقدام هایی خودداری شود.
حضور رئیس ستاد انتخابات استان قم در صدا و سیما و تبیین قوانین و پاسخگویی به سوالات مردم و کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از جمله مصوبه های این جلسه بود.
8138/ 1175 تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.