نعمت الله دستیاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نظام جمهوری اسلامی بر اساس مردم سالاری دینی است و حضور حماسی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در این برهه از زمان مهم ترین مسئله است که مجریان انتخابات باید با برگزاری انتخاباتی سالم اعتماد مردم را جلب و موجبات این حضور را فراهم کنند.
وی توجه به قانون ، سلامت انتخابات ، امنیت آن و مشارکت حداکثری مردم را چهار رکن اساسی مد نظر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در انتخابات دانست و افزود: باید در تمام مراحل انتخابات اصل بی طرفی و شفاف سازی رعایت شود.
فرماندار پلدختر گفت: یکی از مولفه های انتخابات سالم ایجاد امنیت پایدار و وحدت و همدلی بین تمام عناصر است که باید در برگزاری انتخابات طوری عمل شود که هیچ شبهه ای بوجود نیاید.
دستیاری با بیان این که باید از دوقطبی بودن انتخابات جلوگیری شود افزود: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) میزان رای ملت است و ما به عنوان مجریان انتخابات وظیفه صیانت از رای مردم را عهده دار هستیم.
فرماندار پلدختر اظهار داشت: مجریان انتخاباتی به عنوان مدافعان آرای مردم هستند و برگزاری انتخابات باید در شان ملت ایران و نظام اسلامی باشد که این وظیفه همه دست اندرکاران انتخاباتی است.
شهرستان پلدختر با 80 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب غربی شهرستان خرم آباد واقع شده است .
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.