سردار محمد شرفی روز پنجشنبه در آئین بهره برداری از پاسگاه انتظامی کوهین در شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: ملت ایران با حضور و مشارکت بالا در انتخابات وحدت و انسجام این کشور را به نمایش می گذارند.
وی اضافه کرد: ایران اسلامی از نظر جغرافیایی در بهترین موقیعت قرار گرفته و از نظر جمعیت هم یک جمعیت بسیار خوبی را در منطقه دارد.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: ایران از نظر امنیتی نیز رتبه نخست منطقه را دارد با این وجود دشمنان با توطئه های گسترده دنبال ضربه زدن به این کشور هستند.
سردار شرفی خاطرنشان کرد: در دیدار فرماندهان انتظامی با مقام معظم رهبری، ایشان بر افزایش تعداد پاسگاه ها انتظامی در کشور تاکید کردند و فرمودند'نیروی انتظامی با خدمات رسانی بی منت به مردم وظیفه خدمتگزاری خود را انجام داده و در این راستا از کمک های مردمی نیز استفاده کنند'.
فرماندار کبودراهنگ نیز گفت: با توجه به وجود ظرفیت های امنیتی نظیر پایگاه سوم شکاری شهید نوژه که بخشی از امنیت کشور را عهده دار بوده، سایت رادار سوباشی و ظرفیت گردشگری غارعلیصدر سایت پدافندی این شهرستان می طلبد که بیشتر در حوزه امنیت ورود کنیم.
وی افزود: احداث سه پاسگاه در کبودراهنگ مصوب شده است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ساخت و بهره برداری از این پاسگاه ها باشیم.
فرمانده انتظامی استان همدان نیز گفت: 12 هزار متر مربع زمین از سوی اهالی شریف کوهین برای احداث این پاسگاه اختصاص یافته است.
سردار حاجی محمد مهدیان نسب افزود: با توجه به وجود غار تفریحی و توریستی علیصدر و افزایش تردد مسافران و گردشگران در این مسیر ساخت این پاسگاه لازم بود.
همایش سالیانه کلانتری و پاسگاه های (کوپ) در همدان برگزار شد که در سفر یکروزه سردار شرفی به همدان سه طرح
انتظامی شامل پاسگاه انتظامی کوهین واقع در کبودراهنگ، المان یادمان شهید گمنام و حسینیه فاطمه الزهرا (س) ستاد فرماندهی انتظامی همدان بهره برداری شد.
شهرستان کبودراهنگ با بیش از 155 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان همدان قرار دارد.
7526/6993*خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار :اکبر بهاروند

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.