به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در آیین یادبود فاطمه کشاورز مادر سه شهید و یک جانباز در سیردان مرکز بخش طارم سفلی، درگذشت این بانوی گرانقدر را به خانواده و بازماندگان ایشان تسلیت گفت و اظهار کرد: این بانوی بزرگوار اسوه صبر و استقامت و الگو و معلم جامعه محسوب می‌شدند.
وی با بیان اینکه خانواده این شهید پای دین و قران ایستادند و با دادن ارزشمندترین چیز خود با خدا معامله کردند،افزود: خداوند متعال از بندگان خود همین انتظار را دارد.
آیت الله عابدینی با بیان اینکه خداوند وعده داده است کسانی که در حمایت از دین مقاومت و ایستادگی کنندنزد خداوند پاداش بزرگی دریافت می‌کنند،افزود: فرشتگان بر کسانی که در حمایت از دین مقاومت و ایستادگی دارند فرو فرستاده می‌شوند و ترس و غم را از آن‌ها دور می کند و بشارت بهشت را به آنان می‌دهند.
وی با بیان اینکه باید فهم و درک درستی از آرمان ها و اهداف شهدا داشته باشیم،افزود: مردم ما راه امام حسین(ره) و شهدا را انتخاب کرده اند و از اسلام و انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه باید در مملکت اسلامی شئونات دینی را رعایت کنیم که این مساله همواره مورد توجه شهدا نیز قرار داشته است،از حواشی پیش آمده طی هفته جاری در برنامه شهرداری تهران در برج میلاد انتقاد کرد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.