سرهنگ ایرج محمدی شامگاه سه شنبه در حاشیه بازسازی صحنه جرم سه تن از اراذل و اوباش یکی از محلات قزوین به ایرنا گفت: در فصل تابستان که تحرکات برخی افراد ناآرام در جامعه شدت پیدا می کند و متاسفانه برخی از آنان را نیز جوانان تشکیل می دهند، شدت برخورد با این افراد که به ایجاد ناامنی می پردازند در دستور کار پلیس قرار می گیرد.
وی ادامه داد: در همین رابطه و در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی طی روزهای گذشته با آگاهی پلیس مبنی بر قصد درگیری 2 گروه چهار و پنج نفره از اراذل و اوباش در یکی از محلات قزوین، ماموران انتظامی بلافاصله وارد عمل شده و قبل از هر اقدامی توانستند آنان را دستگیر کرده و در همین رابطه تعدادی آلات جرم نیز جمع آوری شد.
به گفته سرهنگ محمدی، نیروی انتظامی در راه حفظ امنیت جامعه هیچ مماشاتی به عمل نیاورده و برخورد با مجرمان را سرلوحه اقدام های عملیاتی خود قرار داده است.
وی اضافه کرد: با اقدام و کنترل های محسوس و نامحسوس پلیس، تمامی تحرکات اراذل و اوباش تحت کنترل قرار گرفته و جزئی ترین آنها نیز با برخورد شدید پلیس و عوامل انتظامی روبرو خواهد شد.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قزوین ادامه داد: در همین راستا و برای عبرت اراذل و اوباش، سه تن از افراد دستگیر شده برای بازسازی صحنه جرم به محل مربوطه آورده شدند تا از مردم عذرخواهی کنند.
سرهنگ محمدی در پایان یادآور شد: ادامه این گونه طرح ها با هدف افزایش مولفه های امنیتی و افزایش احساس امنیت عمومی در جامعه در دستور کار قرار دارد و نیروی انتظامی با تمام توان خود و در راستای تامین نظم،امنیت و آرامش شهروندان با مخلان نظم و امنیت به طور جدی برخورد می کند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.