به گزارش ایرنا' سرهنگ احمد سُلگی سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به انهدام سه باند سرقت احشام در منطقه؛ اظهار داشت: در پی شکایت 45 مالباخته در بخش رودخانه مبنی بر سرقت احشام و با تلاش، درایت و هوشمندی ماموران پلیس سه باند سرقت احشام در این شهرستان متلاشی شد.
وی افزود: در این راستا 8 نفر شامل پنج سارق و سه خریدار اموال مسروقه شناسایی و دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و سه دستگاه خودروی سواری پژو 405 توقیف شد.
سُلگی با اشاره به اینکه سارقان غیر بومی و اهل شهرستان های همجوار هستند؛ بیان کرد: از این سارقان 60 رأس دام سبک به ارزش 300 میلیون ریال کشف شد.
وی در ادامه از کاهش 32 درصدی تصادفات فوتی و جرحی برون شهری و افزایش 25 درصدی تصادفات فوتی و جرحی درون شهری در 9 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته در این شهرستان خبر داد.
سُلگی با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ با قوت و جدیت در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد؛ بیان کرد: با اجرای طرح های کنترل محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی، تلاش و همت تلاشگران عرصه نظم و امنیت؛ ورود محموله های قاچاق مواد مخدر در این شهرستان کاهش یافته است.
وی انجام سه هزار و 122 ماموریت توسط پلیس 110 در 9 ماهه امسال را بخش دیگری از اقدامات تلاشگران عرصه نظم و امنیت در شهرستان رودان برشمرد و اظهار داشت: 98 درصد از اخبار واصله از شهروندان صحیح و منجر به عملیات شده است.
سُلگی افزود: با توجه به نیاز منطقه و بمنظور حضور بموقع ماموران پلیس 110 در محل حادثه و ارتقای شاخص های نظم و امنیت در جامعه؛ یک ایستگاه پلیس 110 در آینده نزدیک در روستای خراجی شهرستان رودان راه اندازی می شود.
وی برقراری نظم و امنیت را مهمترین مطالبه مردم از نیروی انتظامی برشمرد و گفت: برقراری و حفظ نظم، امنیت و آرامش پایدار در جامعه بدون عزم و مشارکت همگانی؛ محقق نخواهد شد.
سُلگی برقراری امنیت پایدار در جامعه را در گرو مشارکت جمعی و تعامل دوسویه مردم با نیروی انتظامی دانست و خاطر نشان کرد: بدون شک ارتقاء و تامین امنیت پایدار در جامعه در سایه همدلی، همراهی و مشارکت بیش از پیش مردم با پلیس تحقق می یابد.
وی برقراری نظم و امنیت عمومی در شهرستان رودان را مرهون تلاش، وحدت رویه، همکاری، مشارکت و تعامل مردم و مسئولان با پلیس برشمرد و اظهار داشت: در سایه تعامل، همدلی و همراهی مسئولان، دستگاه قضا، مردم، رسانه ها، اجرای دستورالعمل ها و طرح ها و تلاش و همت تلاشگران عرصه نظم و امنیت؛ شاهد حاکمیت نظم و امنیت عمومی مطلوب و پایدار در این شهرستان هستیم.
شهرستان رودان با بیش از 118 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس؛ مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی** انتشار دهنده : خلیل تنیده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.