به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حسینی شاهرودی شامگاه دوشنبه در همایش امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سروآباد و دیدار با روسای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان افزود: دشمنان از اینکه نیروهای کیفی ما را از بین ببرند، هیچ ابایی ندارند و با تمام توان و قدرت خودشان به جنگ ما آمده اند.
وی اظهار کرد: انقلاب ایران بندگی خداوند را زنده کرد و در مقابل شرق و غرب که می خواستند نام خداوند را از زندگی انسان ها پاک کنند، ایستاد و پیروز شد و از همه ادیان الهی در برابر توطئه های دشمنان دفاع کرد.
وی اضافه کرد: امروز جنگ دشمنان با ملت ایران جنگ کفر و ایمان است و در این جنگ قطع یقین شکست خواهند خورد و پیروز نهایی از آن اسلام و مسلمین است.
وی افزود: امروز دشمنان در تمامی مسائل و موارد با انواع توطئه ها و نقشه های شیطانی وارد جنگ با ملت ایران شده اند، ترویج بی حجابی در کشور، فروپاشی خانواده ها، جلوگیری از رشد جمعیت و تغییر سبک زندگی از مهمترین توطئه ها و نقشه های دشمنان علیه ملت ما است.
آیت الله حسینی شاهرودی به قدرت موشکی کشور اشاره کرد و افزود: دشمنان در بحث موشک های ایران نتوانسته اند وارد شوند و بعد از پرتاپ موشک های ما وحشت در دل آنها ایجاد شد و به این نتیجه رسیدند که قدرت موشکی ایران قابل مقایسه با قدرت موشکی آنها نیست و خوشبختانه به یاری خداوند متعال در بحث موشکی به پیشرفت های بسیار خوبی دست پیدا کرده ایم.
وی اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در شهرها، بخش ها و روستاها دارای تشکیلات بسیار خوبی است و کارهای بسیار خوبی در این راستا انجام شده و خواهد شد که همه این کارها در راستای ایجاد جامعه ای نمونه و به دور از هرگونه فساد است.
وی ادامه داد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود، آبادانی و پیشرفت در کشور فراهم می شود و در مقابل اگر این فریضه مهم الهی در جامعه نباشد، فساد و ضرر به همه جا آسیب می رساند، بنابراین همه باید تلاش کنیم که این 2 فریضه مهم الهی در جامعه احیاء شود.
کسانی که در جامعه امر به معروف و نهی از منکر می کنند، برگزیدگان خداوند متعال در روی زمین هستند و پاداش آنها بهشت و در کنار اولیاء الهی است.
اظهار کرد: کسانی که در جامعه امر به معروف و نهی از منکر می کنند، یک نعمت الهی از جانب خداوند متعال برای آنها است.
وی ادامه داد: خداوند متعال در آیه 104 سوره آل عمران کسانی را که امر به معروف و نهی از منکر می کنند، اهل فلاح و رستگاری معرفی می کند، کسانی که به مقصد می رسند و مورد رحمت الهی قرار می گیرند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند، مومنان هستند که از باب محبت، دوستی و ولایتی که بر هم دارند، نسبت به یکدیگر مسئولیت دارند که در جامعه انحرافی به وجود نیاید، بنابراین اینها همان کسانی هستند که مورد لطف و رحمت خداوند متعال هستند.
وی افزود: شهدا، ایثارگران و جانبازان که در راه امنیت و آرامش مردم جانشان را تقدیم کردند و صبر و مقاومت کردند، بزرگترین معروفات را انجام دادند و با خدای خود معامله کردند، معامله ای که خداوند در آن خریدار است و به فروشندگان پاداش بسیار عظیمی می دهد.
وی اظهار کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر در جامعه معروفات را ترویج می دهند و منکرات را از بین می برند که اگر این افراد نباشند، فساد و بی بندوباری جامعه را فرا می گیرد و نامی از خداوند در زندگی انسان نخواهد ماند.
آیت الله حسینی شاهرودی، مسئولان را به خدمتگزاری صادقانه به مردم سفارش کرد و گفت: همه ما مسئولان باید خدمتگزار صادق مردم باشیم و با امر به معروف و نهی از منکر اجازه ندهیم که مردم به راه انحرافی کشیده شوند و در خسران و ضرر بیفتند، بنابراین باید کاری کنیم که مردم به راه راست هدایت شوند و به سمت خداوند متعال گرایش پیدا کنند.
به گزارش ایرنا، شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/6108
**خبرنگار: فرزاد آداک**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.