به گزارش ایرنا، آیت الله سید یحیی جعفری روز شنبه در همایش انقلاب اسلامی در استان کرمان به روایت اسناد ساواک افزود: اگر عده ای خود را برای دشواری ها و شکنجه ها آماده نکرده بودند، انقلاب اسلامی ایران به پیروزی نمی رسید.
وی تاکید کرد: مبارزه با رژیم پهلوی کار بسیار دشواری بود و همواره تهدیدات زیادی انقلابیون و مبارزان را تهدید می کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه یکی از مسائل دوران مبارزات انقلابی، تثبیت مرجعیت امام با وجود همه دشواری ها بود گفت: در دوران مبارزه، این امر تنها منحصر به روحانیت نبود و همه اقشار جامعه در این مسیر همراهی داشتند.
وی افزود: چه کسی باور می کرد که امام در مسیر مبارزه موفق شود که رژیم تا بن دندان مسلح را ساقط کند و ایشان همواره می فرمودند؛ 'ما برای نتیجه نباید اقدام کنیم و باید وظیفه خود را انجام دهیم و اگر خداوند بخواهد، موفق می شویم.'
در این همایش از کتاب مستند و مرجع انقلاب اسلامی در استان کرمان به روایت اسناد ساواک نیز توسط وزیر اطلاعات، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی رونمایی شد.
این همایش بزرگ، با حضور جمع کثیری از مسئولان، نخبگان و صاحب نظران و نیز خانواده 23 شهید انقلاب اسلامی، 59 تن از آزادگان و جانبازان انقلاب اسلامی، 140 نفر از مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و 30 نفر از روحانیونی که خدمات خاصی در انقلاب انجام داده اند، برگزار شد.
در این همایش ضمن رونمایی از تمبر یادبود این مراسم، از خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و روحانیون مبارز انقلاب اسلامی در استان کرمان نیز تجلیل شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.