آیت الله سید احمد علم الهدی روز شنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در مشهد افزود: بی توجهی به بحرانهای سیاسی سبب سقوط می شود لذا باید هوشیار باشیم.
وی ادامه داد: فراز و نشیبها در نظام ما مانند یک کشتی است که مقام معظم رهبری چنان ناخدایی آن را انجام داده اند که هیچکس از مردم و مسئولان متوجه خطرها نشده اند.
امام جمعه مشهد گفت: انقلاب اسلامی تمامش مبارزه است و تا رسیدن به نقطه هدف این مسیر مبارزه ادامه دارد. اینک مقابل ما تمام دستگاههای اطلاعاتی و امپراطوری رسانه ای دنیا قرار دارد و پیروزی ما با جهانی شدن اسلام و برپایی حکومت اسلامی با ظهور حضرت مهدی(عج) است.
وی افزود: ما انقلاب کردیم و نظامی به عنوان اهرم این انقلاب تشکیل دادیم که کار ما در آن هنوز تمام نشده و در هر شرایطی جریانهای فرصت یاب دنبال قدرت یابی و ثروت یابی هستند که گاهی در اهداف خود موفق و گاهی بایکوت می شوند.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: برای برخی جریانهای سیاسی مقابل ما شکستن هیبت و صلابت رهبری یک اصل شده است. برخی از افرادی که از ابتدا انقلاب را باور نداشتند و عده ای نیز که با شرایط جامعه و زندگی خود تغییر می کنند از جمله کسانی هستند که در جامعه امروز در مقابل انقلاب ایستاده اند.
وی گفت: این افراد قدرت را برای خود زمانی نهادینه می بینند که رابطه با آمریکا درست شود و جریانات مقابل ما در برقراری با آمریکا تفاهم دارند در حالی که مقابله ما با دشمن روز به روز شدیدتر می شود.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.